ورزشی

شکوری: خواستار برخورد شدید از سوی شرکت کارگزار با عوامل پست توهین آمیز شدیم/ با نامه رسمی از هندی ها عذرخواهی کردیم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 17:37 منتشر شده در مورخ: 1400/01/27 شناسه خبر: 1725140 ایران و هند دوست و برادر باقی می‌مانند شکوری: خواستار برخورد شدید از سوی شرکت کارگزار با عوامل پست توهین آمیز شدیم/ با نامه رسمی از هندی ها عذرخواهی کردیم شکوری: خواستار برخورد شدید از سوی شرکت کارگزار با عوامل پست توهین آمیز شدیم/ با نامه رسمی از هندی ها عذرخواهی کردیم معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: خواستار برخورد شدید از سوی شرکت کارگزار با عوامل پست توهین آمیز شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از در گفت‌وگو با ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رقم خورده طی روزهای گذشته اظهار داشت: دقایقی پس از آن که هواپیمای حامل اعضای کاروان پرسپولیس ایران به شهر گوا رسید، متوجه اتفاقات رقم خورده در طول مدت پرواز از جمله انتشار پستی عجیب از طریق ارگان خبری باشگاه شدیم. از همان لحظه پیگیری را آغاز کردیم تا مشکلات بیشتری برای باشگاه به وجود نیاید.

وی افزود: رابطه دو کشور ایران و هند همواره در طول تاریخ در بالاترین سطح خود قرار داشته و نزدیکی فرهنگی مردم، احترام بالایی را در ارتباط هر دو کشور ایجاد کرده است. بدون تردید ایران و هند دوست و برارد بوده‌اند و باقی می‌مانند. حتی روزی که شهر گوا به عنوان میزبان پرسپولیس انتخاب شد، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه با انتشار پیامی اعلام کرد به این انتخاب، احترام می‌گذارد و برای بسط دادن آرامش و صلح، تیم را مهیای سفر به هند می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ایران ادامه داد: ما با انتشار یک پست ویژه، بابت اتفاقات گذشته از مردم هند عذرخواهی کردیم و خواستار برخورد شدیدی از سوی شرکت کارگزار با عوامل این اتفاق شدیم. از طرفی، شب گذشته نیز، نامه‌ای رسمی برای فدراسیون این کشور نوشتیم تا ضمن توضیح مسائلی که منجر به انتشار آن پست از طریق صفحه اینستاگرام باشگاه شده، مراتب عذرخواهی خود را به گوش مسئولان فدراسیون هند برسانیم.

شکوری در نهایت گفت: هیچ قصد و انگیزه‌ای برای رنجاندن مردم عزیز هند در میان نبود و با اینکه از شرایط میزبانی و امکانات ورزشی در شهر گوا انتقاداتی داریم ولی مسائلی که رقم خورده، صرفا یک اشتباه در امر هماهنگی و همچنین کج‌سلیقگی ادمین صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس است. ارگان‌های خبری باشگاه طبق یک قرارداد منعقد شده در گذشته، در اختیار کارگزار باشگاه است ولی امیدواریم دیگر شاهد رقم خوردن چنین مسائل فرهنگی نباشیم؛ مسائلی که باعث ایجاد سوتفاهم و زمینه‌ساز دلخوری مردم کشورهای دیگر می‌شود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1725140 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن