ورزشی

شیمبا:خوشحالیم که به صعود نزدیک‌تر شدیم/ سه بازی در یک هفته آسان نیست

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 02:01 منتشر شده در مورخ: 1400/01/29 شناسه خبر: 1725529 شیمبا:خوشحالیم که به صعود نزدیک‌تر شدیم/ سه بازی در یک هفته آسان نیست شیمبا:خوشحالیم که به صعود نزدیک‌تر شدیم/ سه بازی در یک هفته آسان نیست مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فشار بازی‌ها خود را کم کم نشان می‌دهد و اصلا آسان نیست که سه بازی را در یک هفته انجام بدهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لوسیانو پریرا در نشست خبری پس از پیروزی فولاد مقابل الوحدات اردن اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که سه امتیاز شیرین را کسب و خودمان را به صعود نزدیک‌تر کردیم. الوحدات تیم خوبی بود و نشان داد که لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را دارد. آنالیز کاملی از این تیم انجام دادیم و توانستیم به موفقیت برسیم.

مهاجم فولاد تصریح کرد: فشار بازی‌ها خود را کم کم نشان می‌دهد و اصلا آسان نیست که سه بازی را در یک هفته انجام بدهید. اکنون از همه مهم‌تر این است که بازیکنان تیم بتوانند به اندازه کافی استراحت داشته باشند. خوشبختانه یک مربی بدنساز فوق‌العاده داریم که سال‌های سال در اسپانیا و اروپا تجربه دارد و به همراه تیم پزشکی قوی به ما کمک می‌کند تا بهترین ریکاوری را انجام بدهیم. باعث افتخار ماست از تجریبات او استفاده کنیم تا بتوانیم به نحو احسن آماده بازی بعدی باشیم.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1725529 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن