اجتماعی

شیوه نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۰۴ شیوه نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

باهدف پاسخ‌گویی به پرسش مهر1400-1399، شیوه‌نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری به استان‌ها ابلاغ شد.

شیوه نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بیست و یکمین پرسش مهر مطرح‌شده با عنوان "فرزندانم، برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید؟" از طرف رئیس‌جمهور مطرح شد.

در راستای تأکید بر استمرار اجرای پرسش مهر باهدف ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتمادبه‌نفس و خودباوری که در سطح دانش آموزان سراسر کشور و مدارس ایرانی خارج از کشور و فرهنگیان و کارکنان آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود، بر همین اساس شیوه‌نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر اساس این شیوه‌نامه، عناوین و رشته‌های این فراخوان درزمینه‌های فرهنگی (رسانه و فضای مجازی، ادبی) و هنری (تجسمی، نمایشی – فیلم کوتاه و آوایی) می‌باشد و تمام دانش آموزان دختر و پسر در همه دوره‌های تحصیلی به‌جز دوره اول ابتدایی و معلمان کلیه دوره‌های تحصیلی شاغل در آموزش‌وپرورش ، همکاران فرهنگی و معلمان مدارس غیردولتی که در سال جاری شاغل هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

شایان‌ذکر است دانش آموزان و فرهنگیان می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق سامانه در قالب رشته‌ها و گرایش‌های مختلف این جشنواره با خلق آثار فرهنگی و هنری تا 30 آذر 99 به سؤال رئیس‌جمهور پاسخ دهند. کنگره ملی بیست‌ویکمین پرسش مهر در تیرماه 1400 برگزار خواهد شد.

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن