ورزشی

صادقی: الکویت حریف مهمی است/ میزبانی عربستان در هندبال جام باشگاه ها خوب نیست

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 16:15 منتشر شده در مورخ: 1400/03/22 شناسه خبر: 1742413 بازی سنگینی مقابل القطن یمن نداشتیم صادقی: الکویت حریف مهمی است/ میزبانی عربستان در هندبال جام باشگاه ها خوب نیست صادقی: الکویت حریف مهمی است/ میزبانی عربستان در هندبال جام باشگاه ها خوب نیست سرمربی تیم هندبال مس کرمان از بازی امروز تیمش مقابل نماینده یمن در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا به عنوان یک بازی آسان نام برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید صادقی شاه نشین سرمربی تیم هندبال مس کرمان درخصوص نخستین بازی تیمش در مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه می دانستیم یمن جزو کشورهای مطرح هندبال در آسیا نیست، بازی سنگینی مقابل القطن یمن نداشتیم و بچه ها به راحتی با برد از زمین خارج شدند.

وی افزود: چون بازی مقابل نماینده یمن سنگین نبود، به تمام بازیکنان تیم بازی دادم تا هم یک جلسه تمرینی خوب برای آنها باشد و هم حکم بازی تدارکاتی را داشته باشد.

صادقی با بیان اینکه از الکویت، حریف بعدی مس، شناخت چندانی نداریم، ادامه داد: الکویت حریف مهمی برای ما است. بازی امروز این تیم مقابل الوحده عربستان را بطور کامل بازبینی و آنالیز می کنیم تا فردا بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی با شکایت از میزبانی عربستان بیان کرد: از میزبانی عربستان راضی نیستم و در حمل و نقل مشکلات زیادی است. درباره میزبانی تقریبا همه تیم ها در جلسه هماهنگی مسابقات اعتراض داشتند و صحبت هایی کرده ایم و قول هایی برای حل مشکلات داده شده است.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1742413 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن