اجتماعی

ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ – ۰۶:۵۱ ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: تزریق واکسن مننژیت برای مشمولان قبل از اعزام به خدمت سربازی ضروری است.

ضرورت تزریق واکسن مننژیت قبل از اعزام به خدمت سربازی

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار "تقی مهری" با اعلام خبر فوق اظهارداشت: با توجه به تامین واکسن مننژیت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضروری است مشمولان متقاضی اعزام به خدمت سربازی این واکسن را تزریق کنند.

وی گفت: مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود باید با در دست داشتن برگ واکسیناسیون که از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) دریافت کرده اند به یکی از مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و درمان برای تزریق واکسن مننژیت و دوگانه(دیفتری و کزاز) مراجعه و برگ ممهور به مهر مرکز بهداشت را برای ثبت درخواست اعزام به خدمت به دفاتر پلیس+10 ارائه کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن