اجتماعی

ضرورت تسریع در ارسال اساسنامه سازمان های شهرداری

يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۳ ضرورت تسریع در ارسال اساسنامه سازمان های شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهردار و معاونش انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به ارسال اصلاح ساختار سازمانی شهرداری اقدام کند، این وقت‎کشی‎ دون شأن شما بوده و قابل قبول نیست.

ضرورت تسریع در ارسال اساسنامه سازمان های شهرداری

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، صحن علنی امروز شورای شهر تهران در حالی برگزار شد که عمده اعضایی که درخواست تذکر پیش از دستور داشتند شهردار تهران را نواخته و به او نقد وارد کردند.

سید حسن رسولی در این میان در تذکری به شهرداری تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شهرداری موظف شده حداکثر ظرف سه ماه از سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه وفق اساسنامه مصوب نسبت به بازنگری اهداف، ماموریت‎ها، آیین‎نامه‎های مالی- معاملاتی و اداری و استخدامی کلیه سازمان‎های تحت پوشش اقدام کرده و طی لوایح تقدیمی، مصوبات قانونی مربوطه را از شورای اسلامی شهر تهران دریافت کند.

وی ادامه داد: متاسفانه با گذشت تقریبا 9 ماه از موعد مذکور نه تنها اقدامی صورت نگرفته است، بلکه با ارسال لایحه‎ غیر مستند که کلیات آن با رای اکثریت اعضا رد شد. نسبت به اجرای مصوبه مذکور تعلل می‎شود.

رسولی تصریح کرد: بر این اساس برای آخرین بار نسبت به بی‎توجهی صورت گرفته، تذکر داده و از آقای شهردار و امامی معاون وی موکدا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظیفه اقدام کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازماندهی سازمان‎ها و شرکت‎های تابعه به منظور ارتقاء انضباط اداری و مالی یکی از تکالیف قانونی و مشترک ماست، این فرافکنی‎ها و وقت‎کشی‎های صورت گرفته دون شان شما و قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن