اجتماعی

ضرورت توجه به فروش مجازی در شهروند

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۳ ضرورت توجه به فروش مجازی در شهروند

عضو شورای اسلامی شهر تهران به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری اشاره کرد و گفت: باید فروش مجازی شهروند تقویت شود.

ضرورت توجه به فروش مجازی در شهروند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: شیوع همه گیری ویروس کرونا به عنوان یک تهدید سلامت آحاد شهروندان، لزوم تغییر در روند سنتی ارائه خدمات شهرداری ها، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته را بیش از پیش عیان کرد.

وی افزود: بدون شک اگر شهرداری ها هوشمند سازی خدمات و تعاملات مالی و صدور مجوز را به بهانه های مختلف نادیده نمی گرفتند این روزها نه تنها تحقق منابع و درآمدها چالش عمده مدیریت شهری نبود، بلکه با استفاده از فرصت فراهم شده در ارائه خدمات غیر حضوری، هوشمند و الکترونیکی می توانستند رضایت شهروندان را در سایه ارائه خدمات پایدار،بدون نیاز به مراجعه جلب کند.

فراهانی تصریح کرد: در حالی که ارائه خدمات فروشگاه‌های اینترنتی به علت نیاز به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این شرایط مورد اقبال عموم قرار گرفته است اما فروشگاه شهروند با ظرفیت بالای نیروی انسانی و فروشگاهی از گوی رقابت بسیار عقب مانده اند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: این دردی است که سایر فروشگاهها و مراکز ارائه خدمات وابسته به بخش عمومی نیز گرفتار آن هستند، ظاهراً مدیریت تصدی گرا، غیر اقتصادی و خرید تضمینی در سایه کالابرگ های عرضه شده به کارکنان این فروشگاهها را از تلاش برای رقابت و کسب سهم بازار بیشتر و جلب رضایت مشتریان بی نیاز کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه ظرفیت ارائه فروش الکترونیکی و غیر حضوری در فروشگاه شهروند به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته است و درگاه فروشگاه الکترونیک این مراکز به صورت ابتدایی طراحی و مدیریت می شود به ویژه اگر سری به فروشگاه مجازی شهروند بزنید با سایتی شلوغ، ضعیف، مواجه می‌شوید.

وی ادامه داد: ارائه خدمات و محصولات از طریق درگاههای فروش الکترونیکی و غیر حضوری فروشگاه شهروند، با صرفه اقتصادی و کیفیت مطلوب حق شهروندان عزیزی است که برای صیانت از سلامت خویش و حفظ فاصله اجتماعی تمایل دارند تا خریدشان را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام دهند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تصریح کرد: با عنایت به اهمیت این مسئله درباره « لزوم توجه به بهبود ارائه فروش الکترونیکی و غیر حضوری در فروشگاه شهروند» به شهرداری تهران تذکر می دهم و انتظار دارم با استفاده از ظرفیت عرضه بر بستر کسب و کارهای نوپای موفق زمینه عرضه و ارائه کالاهای فروشگاه شهروند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن