اجتماعی

ضرورت توجه شهرداران مناطق به ساخت خیابان کامل

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۴ ضرورت توجه شهرداران مناطق به ساخت خیابان کامل

عضو شورای اسلامی شهر تهران به موضوع ساخت خیابان کامل اشاره کرد و گفت: باید شهرداران مناطق در کنار همه کارهایشان به این موضوع هم توجه ویژه داشته باشند.

ضرورت توجه شهرداران مناطق به ساخت خیابان کامل

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات منطقه 5 شهر تهران گفت: 14 ایستگاه مترو در منطقه 5 وجود دارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که 18 ایستگاه بی ار تی نیز در این منطقه از شهر تهران وجود دارد که می توان گفت از این حیث این منطقه منطقه ای پر رفت و آمدی محسوب می شود.

امانی خاطرنشان کرد: در کمیته TOD تعداد 477 کارشناس آموزش دیده اند که 22 کارشناس آن می توانند کارشناس ارشد حوزه TOD باشند و در منطقه 5 مستقر هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست می کنم از شورایاران این منطقه با این کارشناسان ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی افزود: TOD دستور العمل های توسعه ای دارد و انتظار می رود از این منطقه موضوع استقرار TOD شروع شود و به کل شهر تهران توسعه پیدا کند.

امانی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بلند مرتبه سازی در منطقه حصارک اشاره کرد و گفت: می شود مشکلات این منطقه را مبتنی بر همین TOD حل و فصل کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار داریم که در کنار توجه به پروژه های کوچک مقیاس شهردار منطقه 5 به ساخت خیابان کامل هم توجه ویژه داشته باشند تا در هر سال حداقل یک خیابان کامل ساخته شود.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن