اقتصادی

ضرورت توسعه پسکرانه و طرح توسعه بندر لنگه/لزوم واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۹ ضرورت توسعه پسکرانه و طرح توسعه بندر لنگه/لزوم واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه پسکرانه و طرح توسعه بندر لنگه تأکید کرد.

ضرورت توسعه پسکرانه و طرح توسعه بندر لنگه/لزوم واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، احمد جباری در نشست هم‌اندیشی ظرفیت‌های توسعه تجارت دریایی بنادر غرب هرمزگان که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از فعالان اقتصادی و صنوف مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بندر لنگه یکی از بنادر فعال کشور است، ضرورت دارد که توسعه پسکرانه و طرح‌های که برای افزایش ظرفیت آن تعریف شده با سرعت اجرایی شود.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات موثر سازمان بنادر و دریانوردی برای تقویت و توسعه بندر «شیو پارسیان»، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فاصله دریایی این بندرگاه به کشور قطر و ظرفیت‌های مطلوب صادراتی آن می‌توان بیش از گذشته از پتانسیل این بندر بهره برد.

وی با اشاره به ضرورت واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: با هدف توسعه و ایجاد بندرگاه گردشگری، ضرورت دارد که بندر چارک در اختیار سازمان بنادر قرار گیرد تا ارایه خدمات به مسافران و گردشگران دریایی به شیوه‌ای درست و درخور انجام شود.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره روستای بندری مخان پارسیان، اظهار داشت: برای این بخش می‌توان طرحی پیشنهاد کرد تا ضمن تقویت تجارت در این روستا شاهد رونق معیشت مردم منطقه باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن