اقتصادی

ضوابط جدید ریجستری تلفن همراه مشخص شد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۵ ضوابط جدید ریجستری تلفن همراه مشخص شد

ضوابط جدید ریجستری گوشی تلفن همراه مشخص و به گمرکات اعلام شد.

ضوابط جدید ریجستری تلفن همراه مشخص شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضوابط جدید ریجستری گوشی تلفن همراه مشخص و به گمرکات اعلام شد.

علی وکیلی مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک در بخشنامه‌ای اعلام کرد: به پیوست تصویر نامه شماره ۹۹/۳۲۰۵۱/ص مورخ ۱۳۹۹/۶/۳ معاونت محترم پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به انضمام مصوبات جلسه شماره ۹۹٫۳۱۹۱۰/ص مورخ ۱۳۹۹/۵/۲۷ ارسال می گردد.

برابر مفاد بند (1- الف) مصوبات مذکور و در راستای جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات مسافرین ورودی جهت ریجستری گوشی تلفن همراه مقرر گردیده است از این پس اظهار و ثبت تلفن همراه مسافرین صرفا در محل مبادی ورودی کشور و پس از احراز هویت دقیق و تشخیص غیر تجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور انجام می گردد. ضمنا برابر مندرجات متن مصوبات مذکور پس از این از هرگونه ثبت غیرحضوری تلفن همراه مسافری و بعد از خروج از گمرکات اجرایی (مبادی ورودی)، توسط مسافرین ممانعت به عمل می آید. خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی مناسب به مسافرین ورودی، کارشناسان مرتبط در گیت های مربوطه حاضر و نسبت به ارائه خدمات و انجام تشریفات گمرکی براساس مصوبه ابلاغی از مورخ ۹۹/۷/۱۲ و با رعایت کامل سایر مقررات اقدام لازم معمول نمایند.

ضمنا در صورت عدم وجود شناسه ارزاش در سامانه TSC نسبت به پذیرش ارزش کالا براساس اسناد مثبته صاحب کالا و ادامه تشریفات گمرکی اقدام و سپس مراتب را به دفتر تعیین ارزش جهت اقدام لازم منعکس نمایند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن