سیاسی

طرح تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه‌ای توسط وزارت نیرو کلید خورد

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۳ طرح تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه‌ای توسط وزارت نیرو کلید خورد

نماینده مردم شهرکرد گفت: طرح تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه‌ای توسط وزارت نیرو کلید خورد.

طرح تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه‌ای توسط وزارت نیرو  کلید خورد

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طرح تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه‌ای توسط وزارت نیرو با موافقت هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست ارجاع شد.

وی ادامه داد: این طرح تحقیق و تفحص توسط بنده مطرح و با امضای تعدادی از نمایندگان به کمیسیون تخصصی ارجاع شد که کمیسیون مکلف است ضمن بررسی نتیجه را حداکثر ظرف دو هفته اعلام کند.

راستینه تاکید کرد: این تحقیق و تفحص بر اساس ماده ۲۱۲ آیین‌نامه مجلس مطرح شده و به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. مهم ترین مباحث مطروحه در این تحقیق و تفحص به انتقال های آب بین حوضه ای آنچه اجرا شده و آنچه با فشار و لابی به دنبال اجرای آن هستند از جمله گلاب و بهشت‌آباد معطوف است.

وی اظهار داشت: همچنین سایر طرحهای انتقال آب که مطالعات زیست محیطی آنها و بررسی حقوق استان‌های مبدا به ویژه در استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان مورد اعتراض بوده و بیش از آنکه نکات فنی تخصصی و نیاز آب شرب مدنظر باشد فشارهای سیاسی و قدرت تاثیرگذارند، مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن