سیاسی

طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی در بهبود معیشت مردم تاثیر بالایی دارد

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۹:۲۲ طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی در بهبود معیشت مردم تاثیر بالایی دارد

نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی که هم اکنون در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حال بررسی است، گفت: اجرای این مصوبه می‌تواند تاثیر بالایی در بهبود معیشت 7 تا 8 دهک جامعه داشته باشد.

طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی در بهبود معیشت مردم تاثیر بالایی دارد

مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به وضعیت معیشتی مردم اظهار داشت: مجلس یازدهم بسته ویژه و کاملی را برای رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور دارد و به همین دلیل چند هفته پیش قالیباف رئیس مجلس توضیحاتی درباره این بسته به مردم ارائه کردند.

رضاخواه خاطرنشان کرد: متأسفانه سیاست‌های اشتباه دولت در طول سال‌های گذشته مردم را در تنگنای معیشتی و اقتصادی قرار داده است هر چند که اخیرا دولت به دنبال جبران برآمده ولی برای این کار باید تلاش‌هایش را مضاعف کند.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم به دنبال آن است که هر جا خلأ قانونی برای اجرای بسته ویژه اقتصادی وجود داشت سریعاً آن را مصوب کند و تلاش خود را برای نظارت بر اجرای این قوانین به کار خواهد بست و می‌کوشیم با آغاز به کار دولت آینده روند اقتصادی کشور بهبود پیدا کند.

وی گفت: مجلس در طول یکسال باقی مانده از دولت فعلی بنا دارد وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشد که می‌توانم به طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی در کمیسیون برنامه و بودجه، طرح دوفوریتی مالیات بر خانه‌های خالی، طرح عایدی بر سرمایه و… اشاره کنم.

وی در باره طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی گفت: در این طرح بخش قابل‌توجهی از مردم که شامل ۷ تا ۸ دهک از ۱۰ دهک جامعه هستند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: این طرح به صورت جدی در دستورکار کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس است و درباره تأمین اعتبار آن هم با دولتمردان مذاکره شده است و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد که با اجرای آن بهبودی در امورات معیشتی مردم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن