سیاسی

طرح ساماندهی پیام رسان‌ها به دنبال جلوگیری از مفاسد است نه محدود کردن آزادی بیان

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۶ طرح ساماندهی پیام رسان‌ها به دنبال جلوگیری از مفاسد است نه محدود کردن آزادی بیان

نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه با طرح ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی و مدیریت فضای مجازی به دنبال جلوگیری از مفاسد هستیم نه محدود کردن آزادی بیان گفت: می‌خواهیم فضای مانور دشمن را کم کنیم.

طرح ساماندهی پیام رسان‌ها به دنبال جلوگیری از مفاسد است نه محدود کردن آزادی بیان

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره طرح اخیر برخی نمایندگان مجلس برای مدیریت فضای مجازی اظهار داشت: چند روز پیش طرحی در مجلس ارائه شد که طی ماه‌های آینده در دستور کار مجلس قرار بگیرد با عنوان مدیریت فضای مجازی ولی من و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس با این طرح بنا داریم با شعار آزادی آری، گسترش مفاسد و فحشا خیر؛ این فضا را از دست دشمنان خارج کنیم.

وی افزود: امروز خیلی از مفاسد و فحشاها در این فضا گسترش داده می‌شود و واقعا جنگ است منتها صدا ندارد و مدیریتش هم در دست دشمنان خارج از کشور است.

نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه هر انسان با انصاف در مقابل دشمن نمی‌تواند سکوت کند بویژه اقدامات خبیثانه آنان در فضای مجازی منجر به صدمات فراوانی برای کشورمان شده است، تصریح کرد: با جمعی از همکاران طرح مدیریت فضای مجازی را ارائه دادیم تا شاید بتوان مدیریت فضای مجازی را در داخل کشور سامان داد.

بیگی نژاد در همین راستا اضافه کرد: ‌از دشمنان که گله‌ای نیست و اعتراضاشان نشان دهنده درستی مسیر است اما از دوستان توقع نمی‌رود فریب دشمن را بخورند.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال جلوگیری از فساد و فحشا هستیم نه محدود کردن آزادی بیان گفت: اگر این مسئله را حزبی و جناحی کنند همه آسیب می‌بینیم لذا باید به دور از نگاه‌های سیاسی به این طرح نگریست.

نماینده ملایر در مجلس با طرح برخی سوالات مانند امروز از بالا رفتن سن ازدواج و گسترش طلاق چه کسی سود می‌برد؟ چه کسی خوشحال می‌شود و چه کسی ناراحت؟ چقدر خانواده‌ها آن روز نگران آینده فرزندانشان هستند؟ خاطرنشان کرد: توقع داریم هموطنان گمان نکنند می‌خواهیم آزادی بیان را محدود کنیم بلکه فضای مانور دشمن را می‌خواهیم کم کنیم.

وی در پایان افزود: انتظار می‌رود این حرکت مثبت را با دروغ پردازی به حاشیه نبرند و به خاطر کینه از مجلس به ما تهمت نزنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن