اجتماعی

طرح عملیاتی «کنترل پارکینگ‌ها» کلید خورد/ کشف ۳۶۰ دستگاه خودرو و موتورسرقتی

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۱ طرح عملیاتی «کنترل پارکینگ‌ها» کلید خورد/ کشف ۳۶۰ دستگاه خودرو و موتورسرقتی

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح عملیاتی « کنترل پارکینگ‌ها» در سراسر کشور و کشف۳۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

طرح عملیاتی «کنترل پارکینگ‌ها» کلید خورد/ کشف ۳۶۰ دستگاه خودرو و موتورسرقتی

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ رئیس ‌پلیس آگاهی ناجا از کشف 369 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ‌ها در کشور خبر داد.

سردار "محمد قنبری" در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ‌ها در کشور در راستای اجرای فرامین و تدابیر ابلاغی در خصوص تعیین تکلیف وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ ها و با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی استان های هدف در بهمن ماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: از مجموع 369 فقره کشف صورت گرفته، 210 دستگاه مربوط به کشف انواع خودرو و تعداد 159 دستگاه مربوط به کشف انواع موتورسیکلت بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به هدف‌گذاری پلیس آگاهی ناجا برای تشدید مبارزه با سرقت وسایل نقلیه گفت: در طول مدت اجرای طرح، 37 دستگاه خودرو که دارای دستور توقیف بوده شناسایی، کشف و تحویل مراجع قضائی شده است.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد پارکینگ های عمومی و خصوصی، بر هم زدن بازارهای مالخری، ارتقای فرهنگ پرهیز از خریداری اموال دسته دوم مشکوک و توجه به حفظ و نگهداری صحیح وسایل نقلیه در کاهش سرقت موثر خواهد بود.

سردار قنبری از هموطنان خواست توصیه های پلیسی و توجه به نکات ایمنی در استفاده اصولی از وسایل نقلیه را مورد توجه قرار داده و با ارائه به موقع اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت مجرمانه سارقان به مرکز فوریت های پلیسی 110، کارآگاهان پلیس آگاهی را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن