سیاسی

طرح مجلس برای معافیت‌های مالیاتی برای خانواده‌های دارای بیش از 3 فرزند

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۶ طرح مجلس برای معافیت‌های مالیاتی برای خانواده‌های دارای بیش از 3 فرزند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از معافیت‌ مالیاتی و حمایت‌های مالی از خانواده‌های دارای بیش از 3 فرزند درطرح جمعیت و تعالی خانواده خبر داد.

طرح مجلس برای معافیت‌های مالیاتی برای خانواده‌های دارای بیش از 3 فرزند

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به مواد طرح جمعیت و تعالی خانواده در دستور کار کمیسیون قرار داشت و دو ماده دیگر از این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این طرح در جلسه امروز بنا بر این شد تا از خانواده‌های دارای بیش از 3 فرزند با سن کمتر از 20 سال معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده و حمایت‌های مالی از آنها به عمل آید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جلسات گذشته مواد یک تا پنج این طرح مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه امروز مواد 6 و 7 آن را بررسی کردیم.

نصیرایی خاطرنشان کرد: تمام مواد طرح جمعیت و تعالی خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد و نقطه نظرات جدید در آن اعمال می‌شود و در نهایت رأی‌گیری برای تمام مواد یکباره انجام خواهد شد و ما در حال حاضر مواد را فقط بررسی می‌کنیم و جلو می‌رویم و بررسی‌ها مصوبه‌ای به همراه ندارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن