سیاسی

طهرانچی: جریان تحریف سعی می‌کند به ابعاد شخصیتی شهید فخری‌زاده حمله کند

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ – ۱۷:۴۴ طهرانچی: جریان تحریف سعی می‌کند به ابعاد شخصیتی شهید فخری‌زاده حمله کند

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه جریان تحریف سعی می‌کند به همه ابعاد شخصیتی شهید فخری‌زاده حمله کند، گفت: رهبر انقلاب در خطاب قرار دادن شهید فخری‌زاده فرمودند دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی.

طهرانچی: جریان تحریف سعی می‌کند به ابعاد شخصیتی شهید فخری‌زاده حمله کند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمّدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز (پنجشنبه ۱۳ آذر) در بزرگداشت مجازی شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شد، گفت: در دورانی واقع هستیم که متأسفانه هم تحریم و ترور را داریم هم تحریف را.

وی با یادآوری شهادت شهید مسعود علیمحمّدی، گفت: وقتی خبر شهادت ایشان به بنده و شهید فخری‌نژاد رسید، با هم به محل حادثه رفتیم. در آنجا به شهید فخری‌زاده گفتم که نگذار مسعود مظلوم بماند. امروز به جهاتی باید گفت نگذاریم محسن مظلوم بماند.

طهرانچی با بیان اینکه جریان تحریف سعی می‌کند به همه ابعاد شخصیتی شهید فخری‌زاده حمله کند، گفت: با رصدی که در این یک هفته از فضای مسموم رسانه‌ای دشمن داشتیم می‌بینیم جریان تحریف فعال است، امّا رهبر انقلاب مثل همیشه کلیدواژه‌هایی را در اختیار ما قرار دادند که راهگشا بود.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: رهبر انقلاب در خطاب قرار دادن شهید فخری‌زاده فرمودند دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی. این در حالی است که روز اول حادثه، جریانی در کشور همه تلاشش را از روی نادانی به‌کار برد که بگویند فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای نبوده است.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن