اجتماعی

«ظفر ۹» کلید خورد/ دستگیری ۳۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۲۰:۱۷ «ظفر ۹» کلید خورد/ دستگیری ۳۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای نهمین مرحله از طرح ظفر و دستگیری ۳۲۷ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر خبر داد.

«ظفر ۹» کلید خورد/ دستگیری ۳۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: در خلال اجرای طرح ظفر طی 48 ساعت گذشته دو باند گسترده توزیع هروئین و تریاک در پایتخت متلاشی و از سوداگران مرگ بیش از 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 518میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد افیونی کشف شده است.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در خلال اجرای طرح ظفر 9 در 48 ساعت گذشته بیش از 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 518میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد افیونی کشف و 122 توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر و توزیع کنندگان مواد افیونی امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد،متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

حسنوند از اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان،خرده فروشان و فروشندگان مواد مخدر در محلات خبر داد و بیان کرد:در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر در 48 ساعت گذشته 15قاچاقچی،122خرده فروش و 190معتاد متجاهر دستگیر شده است.

حسنوند افزود:از ابتدای سالجاری تاکنون 9 مرحله طرح ظفر که از طرح های مهم و ثمربخش پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب بوده اجرا شده و در این رابطه در خلال اجرای طرح ظفر 9 قریب به 51کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می گیرد،چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن