اجتماعی

ظفر7 کلید خورد/ دستگیری 1287 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۵۴ ظفر7 کلید خورد/ دستگیری 1287 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 1287 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در هفتمین مرحله از طرح «ظفر» پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

ظفر7 کلید خورد/ دستگیری 1287 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، هفتمین مرحله از طرح «ظفر» پلیس مبارزه با موادمخدر با محوریت مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، خرده فروشان و جمع آوری ‌‌معتادان متجاهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه هفتمین مرحله از طرح ظفر در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله 196 حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و 6 باند مهم موادمخدر شناسایی و منهدم شد.

وی گفت: 2 تن و 194 کیلوگرم موادمخدر در این مرحله از طرح،کشف و ضبط و 24 قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که در طرح «ظفر 7» 1263 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند، از پلمب 11 منزل که محل خرید و فروش موادمخدر بود خبر داد.

وی گفت: 11 نفر از اراذل و اوباشی که در قاچاق و فروش موادمخدر نقش داشتند شناسایی ودستگیر شدند؛ همچنین دراین مرحله 38 دستگاه خودرو و موتور سیکلت ‌ توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به این مطلب که از ابتدای سال تاکنون 28 باند مهم موادمخدر شناسایی ومنهدم شده‌اند از کشف 17 تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

وی گفت: یکی از باندهایی که اخیراً متلاشی شد از جنوب شرق کشور تا خود تهران با پوشش‌های مختلف 740 کیلوگرم مواد مخدر را وارد کرده بود که با شناسایی و انهدام این باند 4 نفر را دستگیر کردیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن