سیاسی

عبور هیئات‌ مذهبی از دوگانه‌های جعلی عزاداری یا حفظ سلامت

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۳ عبور هیئات‌ مذهبی از دوگانه‌های جعلی عزاداری یا حفظ سلامت

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی توانستند از دوگانه‌های مجعولی که می‌خواست عزاداری چارچوب‌مند را نقطه مقابل حفظ سلامت نشان دهد عبور کنند و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

عبور هیئات‌ مذهبی از دوگانه‌های جعلی عزاداری یا حفظ سلامت

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی، عزاداران حسینی و عموم جامعه متدین ایرانی توانستند با تأسی به عقلانیت منبعث از ولایتمداری از دوگانه‌های مجعولی که می‌خواست عزاداری چارچوب‌مند را نقطه مقابل حفظ سلامت نشان دهد عبور کنند و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

وی در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: عزاداری دهه اول محرم 99 به پایان رسید و هیئت‌های مذهبی، عزاداران حسینی و عموم جامعه متدین ایرانی توانستند با تأسی به عقلانیت منبعث از ولایتمداری از دوگانه‌های مجعولی که می‌خواست عزاداری چارچوب‌مند را نقطه مقابل حفظ سلامت نشان دهد عبور کنند و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

نظم کم نظیر هیئت‌های مذهبی، احیای مجدد سنت حسنه روضه‌های خانگی، کوچه‌گردی و سر زدن مادحین مشهور به مناطق محروم و… از جمله اتفاقات به یادماندنی محرم 99 بود.

در دانشگاه‌ها نیز با وجود تعطیلی کلاس‌های درس، نور چراغ هدایت حسینی خاموش نشد و هیئت‌های دانشجویی در بسیاری از دانشگاه‌ها با برنامه‌تر و منظم‌تر از سال‌های قبل به اقامه عزاداری پرداختند.

از این فرصت استفاده می‌کنم و خداقوت جانانه‌ای به همه خادمان اهل‌بیت علیهم‌السّلام به‌ویژه زحمت‌کشان هیأت‌های دانشجویی می گویم.

زندگیتان حسینی

سعیتان مشکور»

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن