سیاسی

عدم تحقق منابع درآمدی بودجه 1400 تورم‌زا خواهد بود

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ – ۱۷:۴۳ عدم تحقق منابع درآمدی بودجه 1400 تورم‌زا خواهد بود

نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه بودجه بر اساس واقعیت های جامعه بسته نشده است، گفت: عدم تحقق منابع درآمدی بودجه 1400 سبب ایجاد تورم و مشکلات عدیده‌ای دیگری در جامعه می شود.

عدم تحقق منابع درآمدی بودجه 1400 تورم‌زا خواهد بود

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اشکالات و نارسایی‌های لایحه بودجه 1400، اظهار داشت: بودجه بر اساس واقعیت های جامعه بسته نشده است و وابستگی به نفت خیلی زیاد است.

وی با بیان اینکه بسیاری از منابع درآمدی بودجه 1400 غیر قابل تحقق است، افزود: عدم تحقق منابع درآمدی بودجه 1400 سبب ایجاد تورم و مشکلات عدیده‌ای دیگر در جامعه می شود.

مرادی با اشاره به گزارش تفریغ بودجه سال 98 از سوی دیوان محاسبات ضمن تاکید بر اینکه 35 تا 40 درصد بودجه 98 محقق شده است، تصریح کرد: باید بودجه سال 98 به گونه‌ای نهایی شود که مردم آثار اقتصادی آن را در زندگی خود لمس کنند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت باید تلاش کنند تا رفاه و کیفیت زندگی دهک‌های پایین جامعه را افزایش و قدرت خرید آنان را بالا ببرند، گفت: 80 الی 90 درصد بودجه 1400 باید تغییر کند به عبارتی ما باید از اول بودجه را پایین بریزم و دوباره آن را بالا ببریم.

نماینده مردم بندرعباس همچنین با اشاره به سهم بسزای استان هرمزگان در بحث ایجاد درآمد برای کشور، گفت: باید بخشی از این درآمدها را به پیشرفت و توسعه زیر ساختی استانهایی که به دریا نزدیک هستند و یا از نعمت نفت برخودار هستند، اختصاص داده شود که متاسفانه اکنون شاهد این هستیم که در بحث درآمدهای مالیاتی فشارها بر فعالان اقتصادی این استان‌ها بیشتر هم شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن