اجتماعی

«عدم توجه به جلو» علت وقوع ۴۵ درصد از تصادفات در پایتخت

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۸:۰۲ «عدم توجه به جلو» علت وقوع ۴۵ درصد از تصادفات در پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: ۴۵ درصد از تصادفات به علت عدم توجه به جلو و‌ رعایت نکردن فاصله طولی مجاز بین خودروها رخ می‌دهد.

«عدم توجه به جلو» علت وقوع ۴۵ درصد از تصادفات در پایتخت

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، معاون آموزش و فرهنگ‌ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ‌تهران بزرگ از نگرانی پلیس در خصوص عدم رعایت فاصله طولی بین خودروها و آمار بالای تصادفات در این مورد خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی رعایت فاصله حین رانندگی را مهم برشمرد و گفت: اگر در رانندگی ‌فاصله ‌خودرو با خودروی جلویی حفظ نشود می‌تواند موجب خسارت و جرح و فوت شده و یک عمر پشیمانی را بدنبال داشته باشد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب تصریح کرد:‌حدود‌ ۴۵ درصد از تصادفات در سطح شهر تهران مربوط به عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی است.

وی گفت: خوردن و آشامیدن ، استعمال دخانیات و‌ صحبت با تلفن همراه در رانندگی از جمله مواردی است که تمرکز راننده را در حین رانندگی بهم می‌زند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از رانندگان درخواست کرد: ‌در هنگام رانندگی از گوشی تلفن همراه و فضای‌ مجازی استفاده ‌نکنند چرا که یکی از مواردی که می تواند فاصله خودرو‌ با خودوری جلویی را کم کند حواس پرتی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن