سیاسی

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات پایه نهم دانش آموزان نگران کننده است

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۲۰:۴۵ عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات پایه نهم دانش آموزان نگران کننده است

عضو هیأت رئیسه مجلس از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات پایه نهم دانش آموزان ابراز نگرانی کرد و گفت: در صورت شیوع کرونا در بین آینده سازان کشور، مسئولان آموزش و پرورش باید پاسخگو باشند.

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات پایه نهم دانش آموزان نگران کننده است

روح‌الله متفکر‌آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار داشت: این گلایه از وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که چرا نتوانسته به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را در مدرسه رعایت کند در حالیکه بارها وزیر آموزش و پرورش و مدیران آن در مجلس در این بارها قول‌هایی را داده بودند.

وی افزود: با اینکه شرایط را درک می‌کنیم که آزمون برخی مقاطع و پایه‌های مدارس اجباراً بایستی حضوری باشد و به نظر کارشناسان آموزشی در این باره احترام می‌گذاریم و در این باره چاره‌ای نیست اما حفظ سلامت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور بسیار حیاتی است هرچند که تکمیل فرایند واکسیناسیون جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و ای کاش امتحانات تا پایان این روند به تأخیر می‌افتاد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهم در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مدارس همت بیشتری را به کار ببندد و کارشناسان ذی‌ربط در این باره نظارت‌های لازم را اعمال کنند و در صورت کوتاهی در این موضوع خدای ناکرده شاهد شیوع کرونا در بین دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم خواهیم بود.

متفکرآزاد گفت:‌ مجلس نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس هنگام آزمون‌‌های پایه‌های نهم و دوازدهم بسیار حساس است و خانواده‌های زیادی دغدغه‌های خود را در این باره به نمایندگان مجلس منتقل کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن