اجتماعی

عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی استان از سرباز بابلی

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ – ۰۴:۳۴ عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی استان از سرباز بابلی

با دستور رییس کل دادگستری مازندران کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان مامور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی شد.

عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی استان از سرباز بابلی

به گزارش خبرگزاری فارس، هیات مذکور عصر امروز با حضور رییس کل دادگستری و مسوول بازرسی نیروی انتظامی استان با تشکیل جلسه سه ساعته پس از استماع شکایت سرباز وظیفه که به اتفاق پدرش در جلسه حاضر شده بود و بررسی اوضاع و احوال به اظهارات مطلعین و استماع توضیحات قاضی با عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی از سرباز وظیفه نهایتا نامبرده از شکایت خویش صرفنظر و اعلام گذشت نموده است و مراتب توسط هیات نظارت بر حقوق شهروندی و مقامات زیربط صورت جلسه شد.

این گزارش حاکی است رییس کل دادگستری مازندران در پایان جلسه حقوق شهروندی دادگستری بر لزوم اهتمام تمامی قضات و کارکنان دستگاه قضائی بر حفظ کرامت انسانی و شان افراد به خصوص جوانان زحمت کشی که در کسوت مقدس سربازی در حال خدمت بی چشم¬داشت به کشور و مردم هستند تاکید نمود.

وی با بیان اینکه نکته مهم که حفظ کرامت قضات ، کارکنان و همه مراجعه کنندگان و متهمان جزو وظایف دستگاه قضایی است که شامل قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان می‌شود، اظهار کرد: کرامت در دادگستری باید نهادینه شود، این کرامت باید نسبت به وکیل، مراجعین، سربازان عزیز، متهمان، و خانواده‌های آنها در همه سطوح رعایت شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن