فرهنگ و هنر

عرضه اثری مهوع در سایه بی‌مسئولیتی مسئولان فرهنگی!

پخش فیلم

انتشار یک عنوان فیلم-تئاتر مبتذل در فضای مجازی، بار دیگر، از ضرورت بازنگری به موضوع و چگونگی نظارت بر نمایش و فضای مجازی خبر داد.

به گزارش مشرق، انتشار یک عنوان فیلم-تئاتر مبتذل در فضای مجازی، بار دیگر، از ضرورت بازنگری به موضوع و چگونگی نظارت بر نمایش و فضای مجازی خبر داد.

این فیلم- تئاتر که در سال‌های ابتدایی دهه ۹۰ در قالب یک نمایش به روی صحنه رفته بود، به خوبی از کمرنگ بودن نظارت در حوزه تئاتر و سکوهای نمایش حکایت می‌کند. فیلم-تئاتر یادشده؛ که بر اساس یک متن خارجی شکل گرفته؛ دربر گیرنده جملات هنجارشکنانه است که با وقاحت هرچه تمام‌تر بر زبان دو شخصیت بیان می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که فضای تئاتر و پلات‌فرم‌ها به حال خود رها شده است و برخی از عوامل کارهای نمایشی و تصویری، امیال و مکنونات سخیف خود را به نام هنر و هنرمند عرضه می‌کنند و گاه خواسته و ناخواسته در نقش عوامل و پادوهای نفوذ فرهنگی به ایفای نقش می‌پردازند.
بی‌شک با توجه به سوابق و مصادیق گذشته، نمی‌توان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار برخورد و اصلاح داشت اما بر مدعی‌العموم است که قاطعانه با ابتذال دامن‌گستر در عرصه کارهای نمایشی برخوردی قاطعانه کند و ناظران اهمال‌کار را هدف بازخواست قرار دهد.

منبع: کیهان

  • شهر خبر
  • سعادت رنت

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن