اقتصادی

عرضه 36 درصد سهام کشت و صنعت دامپروری پارس به صورت عمده

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۳:۰۹ عرضه 36 درصد سهام کشت و صنعت دامپروری پارس به صورت عمده

طبق اعلام بورس اوراق بهادار تهران 36 درصد از سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به صورت عمده مدیریتی غیر کنترلی در بورس عرضه می‌شود.

عرضه 36 درصد سهام کشت و صنعت دامپروری پارس به صورت عمده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در راستای واگذاری شرکت‌های تحت مدیریت دولت و نیز خصوصی‌سازی به روش شفاف و بورسی بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: عرضه سهام به صورت عمده مدیریتی غیر کنترلی مربوط به شرکت ملی کشت و صنعت دامپروری پارس در روز دوشنبه 31 شهریور در بورس تهران انجام می‌‌شود.

براساس اطلاعات اعلام شده تعداد سهام پایه این شرکت 325 میلیون و 340 هزار سهم است که در بازار دوم بورس تعداد 117 میلیون و 122 هزار و 400 سهم به میزان 36درصد از کل سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از شرکت شهرک‌های کشاورزی با شرایطی یکجا و نقد و یا شرایطی شامل 40 درصد نقد طی 20 روز کاری و مابقی طبق شرایط عرضه می‌شود. قیمت پایه هر سهم 170 هزار و 184 ریال اعلام شده است.

به گزارش فارس، واگذاری‌های قبلی کشت و صنعت‌های متعلق به دولت که از طریق حراج و مزایده انجام می‌شد با انتقادات زیادی از جمله عدم اهلیت خریدار و یا فروش به قیمت زیر نرخ کارشناسی مطرح بود، اما عرضه از طریق بورس این شبهات را نخواهد داشت.

متن کامل این اطلاعیه را از اینجا+ اطلاعیه عرضه عمده اطلاعیه عرضه عمده دامپروری پارس + دریافت کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن