سیاسی

علیرضا بیگی مطرح کرد: برنامه دولت برای رهاندن زنگنه از استیضاح در مجلس

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۶ برنامه دولت برای رهاندن زنگنه از استیضاح در مجلس

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دولت درصدد است تا با کلید زدن استیضاح وزیر اقتصاد، استیضاح وزیر نفت را از اولویت انداخته و به حاشیه براند.

برنامه دولت برای رهاندن زنگنه از استیضاح در مجلس

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به طرح نمایندگان برای استیضاح وزیر نفت، گفت: دولت درصدد است تا به هر طریق ممکن زنگنه را در وزارت نفت نگه دارد و به همین سبب با کلید زدن استیضاح زدن وزیر اقتصاد از طریق تعدادی از نمایندگان به دنبال آن است تا استیضاح وزیر نفت را به حاشیه براند.

وی افزود: دولت می‌خواهد تا با استیضاح وزیر اقتصاد و قربانی کردن دژپسند در برابر زنگنه، استیضاح وزیر نفت را از اولویت در مجلس خارج کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایط فعلی اگر دو وزیر دیگر دولت تغییر کنند، باید دولت برای تمام اعضای کابینه خود مجدد از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

علیرضابیگی اضافه کرد: به همین خاطر دولت می‌خواهد تا استیضاح وزیر اقتصاد جلو بیفتد و با استیضاح وزیر اقتصاد، استیضاح وزیر نفت نیاز به رأی‌گیری برای کل کابینه باشد و از آنجایی که این موضوع مطابق با نظر رهبری نیست، دولت می‌داند از آنجایی که رأی‌گیری مجدد برای کل کابینه مجدد با نظر رهبری نیست و مجلس این کار را نخواهد کرد سعی دارد استیضاح وزیر اقتصاد جلو بیفتد و استیضاح وزیر نفت انجام نشود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن