ورزشی

علیمرادی: تیم های عربی از بهترین بازیکنان هندبال دنیا استفاده می کنند/ آزادمنجیری: با ۱۳ بازیکن راهی جده می شویم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 10:59 منتشر شده در مورخ: 1400/03/19 شناسه خبر: 1741531 مربیان نمایندگان ایران در هندبال جام باشگاه های آسیا چه گفتند؟ علیمرادی: تیم های عربی از بهترین بازیکنان هندبال دنیا استفاده می کنند/ آزادمنجیری: با ۱۳ بازیکن راهی جده می شویم علیمرادی: تیم های عربی از بهترین بازیکنان هندبال دنیا استفاده می کنند/ آزادمنجیری: با ۱۳ بازیکن راهی جده می شویم مربیان نمایندگان ایران در مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا پیش از اعزام درباره این مسابقات صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست و سومین دوره رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا در دو گروه 5 و 6 تیمی برگزار می شود که در گروه A تیم های العربی، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، السالمیه، مُودهَر و النجمه و در گروه B تیم های الوحده، مس کرمان، الدوحیل، الکویت، اُلمالیق و قَطّان حضور دارند.

بر این اساس این رقابت ها از 12 ژوئن برابر با 22 خردادماه جاری در جده عربستان آغاز می شود و در نهایت با برگزاری مسابقه رده بندی و فینال در روز 21 ژوئن مطابق با 31 خردادماه به پایان می رسد.

مربیان مس کرمان و نیروی زمینی شاملی نمایندگان ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در آستانه برگزاری رقابتها درباره آخرین شرایط تیم های خود صحبت کردند.

*علیمرادی: تیم های عربی از بهترین بازیکنان دنیا استفاده می کنند

فرید علیمرادی مربی تیم مس کرمان آخرین شرایط این تیم را قبل از اعزام به مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا تشریح کرد.

فرید علیمرادی درباره شرایط تیم صنعت مس پیش از اعزام به مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا اظهار داشت: بچه ها به مرز 70 درصد آمادگی رسیده اند البته به علت شرایط کرونا بازی تدارکاتی نداشتیم.

وی افزود: تنها بازی تدارکاتی مس با تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، دیگر نماینده کشورمان در مسابقات باشگاه های مردان آسیا، بود که به قصد هماهنگی بیشتر بازیکنان پس از دوری 4 ماهه از شرایط مسابقه برگزار شد و نتیجه خوبی هم داشت. ولی زمانی که قرار است یک تیم در مسابقات آسیایی شرکت کند، باید برنامه بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشد تا بتواند به اندازه کافی تمرین داشته باشد و همچنین در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

مربی تیم مس کرمان با بیان اینکه با آمادگی نسبی به مسابقات می رویم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم، گفت: از رقبا شناختی نداریم و باید روز اول و دوم مسابقات آنالیز تیم ها را انجام بدهیم ولی نمایندگان قطر، کویت و عربستان تیم های خیلی خوبی هستند. در کل تیم های عربی از بهترین بازیکنان دنیا در این مسابقات استفاده می کنند و با همین بازیکنان تیم خود را بالا می کشند.

علیمرادی با بیان اینکه اولین بازی مس با نماینده یمن است، ادامه داد: اگر بتوانیم خیلی خوب کار کنیم جزو 4 تیم برتر خواهیم بود که نتیجه فوق العاده ای برای صنعت مس آن هم در اولین حضورش در باشگاه های مردان آسیاست.

وی در پایان با باعلام اینکه امروز بعدازظهر، 19 خرداد ماه، به عربستان اعزام می شویم، گفت: تمام بازیکنان تیم واکسن کرونا تزریق کرده اند و روز گذشته هم تست دادیم که خداروشکر نتیجه تمام تست ها منفی بود و در نتیجه مشکلی از این لحاظ نداریم.

*آزادمنجیری: با ۱۳ بازیکن راهی جده می شویم

مهدی آزادمنجیری سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون درباره شرایط تیمش پیش از اعزام به مسابقات باشگاه های مردان آسیا اظهار داشت: خوشحالم که تمام اردوهای آماده سازی را آن طور که مدنظرم بود به پایان رساندیم ولی متاسفانه بازیکنانی که قرار بود به عنوان بازیکن آزاد به تیم ملحق شوند، بدعهدی کردند و در روزهای نزدیک به اعزام تیم به جده اعلام کردند نمی توانند به تیم بپیوندند.

وی افزود: در حال حاضر هم نمی توانیم لیست بازیکنان را تغییر دهیم و به جای 16 نفر با 13 بازیکن در مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا حاضر می شویم و امیدوارم با همین جوان ها که با یکدیگر قهرمان لیگ برتر شدیم، در جده نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دباره بازی تدارکاتی با صنعت مس کرمان هم بیان کرد: بازی تدارکاتی خوبی بود و توانستیم هم تیم را محک بزنیم و هم تاکتیک ها را بررسی کنیم. البته این بازی یک مصدوم داشت و پاشنه آشیل مجتبی کرمیان آسیب جدی دید. انتظار داشتم دو یا سه بازی تدارکاتی با مس داشته باشیم اما بخاطر این مصدومیت ریسک نکردم و با مشورت کادرفنی تصمیم گرفتیم تا مسابقات بازی دیگری نداشته باشیم.

آزاد منجیری درخصوص رقبای تیم خود نیز گفت: بازی تیم های العربی و سالمیه را دیدیم و آنالیز کردیم و در حل حاضر تنها از تیم مودهر عربستان اطلاعاتی نداریم.

وی ادامه داد: پیش بینی نتایج مسابقات باشگاه های مردان آسیا واقعا سخت است زیرا تیم های عربی با بهره گرفتن از بازیکنان کشورهایی مثل تونس و مصر و همچنین بازیکن های اروپایی تیم های بسیار کاملی تشکیل داده اند و مقایسه آنها با تیم های ایرانی بسیار سخت است. به هر حال چون تیم های عربی از کوران مسابقات باشگاهی و حذفی کشورهای خود پا به این مسابقات می گذارند، از هماهنگی کامل تری برخوردارند و این شرایط با ما که 4 ماه از فضای مسابقات دور بودیم، بسیار فرق ایجاد می کند. در هر صورت امیدوارم حضور خوبی در این مسابقات داشته باشیم و بتوانیم مقام بیاوریم.

*صادقی: برای ایستادن روی سکو به جده می رویم

حمید صادقی شاه نشین سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به آخرین وضعیت تیم مس کرمان اظهار داشت: آخرین اردوی ما پیش از اعزام به جده عربستان در تهران برگزار شد و آن چیزی که در این اردو مشهود بود این است که نماینده کرمان شرایط خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی به شرایط مطلوبی رسیده اند.

وی در خصوص بازی تدارکاتی با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم بیان کرد: این بازی تدارکاتی نتیجه بخش بود و توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و روی آنها کار کنیم.

صادقی درباره سطح مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا و پیش بینی اش از نتایج تیم مس هم گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود و رقبای ما برای کسب سکو پا به این رقابت ها می گذارند. ما هم از این قائده مستثنی نیستیم و برای ایستادن روی سکو به جده می رویم و بسیار امیدوارم تیم مس که اولین حضورش در باشگاه های مردان آسیاست، نمایش خوبی به اجرا بگذارد تا در نهایت بتوانیم از هندبال ایران دفاع کنیم.

سرمربی تیم صنعت مس کرمان در پایان بیان کرد: امروز بعدازظهر عازم جده هستیم و امیدوارم بتوانیم قبل از مسابقات یک جلسه تمرینی داشته باشیم تا با آمادگی مطلوب به مصاف حریفان برویم.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1741531 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن