سیاسی

علی مطهری رسماً نامزدی خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرد

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۲:۵۳ علی مطهری رسماً نامزدی خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرد

نماینده سابق مردم تهران در مجلس، صبح امروز طی نشست خبری، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.

علی مطهری رسماً نامزدی خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده سابق مردم تهران در مجلس، امروز (پنجشنبه ۷ اسفند) طی نشست خبری، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.

وی درباره چرایی نامزد شدنش در انتخابات، گفت: کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد و با توجه به تجربه‌ای که دارم و توانایی که در خودم احساس می کنم لازم دیدم که وارد این میدان شوم.

مطهری گفت: در شرایط فعلی بالا بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات برای جایگاه کشور در دنیا و حل بسیاری از مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور ما مهم است.

این فعال سیاسی گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند مشارکت بالا در انتخابات آینده بسیار تاثیرگذار است و انتخاب اصلح در درجه دوم قرار دارد، بنابراین باید مشارکت را در انتخابات ۱۴۰۰ بالا ببریم.

مطهری خاطرنشان کرد: درست است که مردم گلایه هایی دارند و حوادث سال گذشته، فشارهای اقتصادی و سختی معیشت مردم را دلخور کرده است اما باید همه توجه داشته باشند اگر می‌خواهیم شرایط کشور به طور کلی از نظر اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی بهبود یابد لازم است مردم پای صندوق های رأی بیایند.

ادامه دارد …

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن