سیاسی

عمده لوایح دولت باری از دوش مردم برنمی‌دارد/ بودجه 1400، استقراضیه است

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ – ۰۹:۲۳ عمده لوایح دولت باری از دوش مردم برنمی‌دارد/ بودجه 1400، استقراضیه است

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه عمده لوایح دولت باری را از دوش مردم برنداشته و راهگشا نیست، اظهار داشت: لایحه‌ای که به‌عنوان بودجه 1400 ارائه شده است، بودجه نیست، بلکه استقراضیه است.

عمده لوایح دولت باری از دوش مردم برنمی‌دارد/ بودجه 1400، استقراضیه است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره اظهار نظر حسن روحانی رئیس‌جمهور درباره بودجه مجلس به طرح‌های نمایندگان و بی‌توجهی به لوایح دولت اظهار داشت: این مطلب نادرست است و رئیس‌جمهور نسبت به مجلس بی‌انصافی می‌کند.

وی افزود: حسن روحانی به وظایفش عمل نکرده است و به خاطر اینکه بار را به دوش دیگران بیندازد مطالب این چنینی را ساخته و می‌گوید.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: متأسفانه عمده لوایح دولت باری از دوش مردم برنمی‌دارد و آنها کارگشا نیست که می‌توانم به لایحه بودجه 1400 اشاره کنم که بودجه‌ریزی نیست بلکه در حقیقت استقراضیه است.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: مجلس همواره از لوایح تأثیرگذار دولت حمایت کرده و می‌کند که می‌توانم به لایحه بورس و اصلاح قانون چک اشاره کنم که بلافاصله بعد از ارسال به مجلس در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن