اقتصادی

فارس من|تجمع ثبت نام کنندگان بلاتکلیف خودروی هایما جلوی ساختمان قوه قضائیه

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ – ۲۲:۴۳ فارس من|تجمع ثبت نام کنندگان بلاتکلیف خودروی هایما جلوی ساختمان قوه قضائیه

امروز جمعی از ثبت نام کنندگان خودروی هایما در اعتراض به وضعیت بلاتکلیفی ناشی از عدم اجرای تعهدات شرکت ایران خودرو در جلوی ساختمان قوه قضائیه در بلوار کشاورز تجمع کردند.

فارس من|تجمع ثبت نام کنندگان بلاتکلیف خودروی هایما جلوی ساختمان قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز جمعی از ثبت نام کنندگان خودروی هایما در اعتراض به وضعیت بلاتکلیفی ناشی از عدم اجرای تعهدات شرکت ایران خودرو در جلوی ساختمان قوه قضائیه در بلوار کشاورز تجمع کردند.

براساس این گزارش، جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای در سامانه «فارس من» با عنوان «بلاتکلیف ثبت نام کنندگان خودروی هایما»، خواستار پیگیری این موضوع توسط این خبرگزاری شده بودند. در بخشی از توضیحات ثبت شده توسط این افراد آمده است: «افراد زیادی از خرداد سال 97 از شرکت ایران خودرو، دو خودروی هایما s5 و s7 را با موعد تحویل در سال 98 و 99 به صورت پیش خرید با مبلغ ثبت نامی عموماً بیش از نصف قیمت روز خودرو ثبت نام کرده اند. تا کنون این شرکت نسبت به تحویل خودرو و ارسال دعوت نامه برای قراردادهای با موعد تحویل تا مرداد 98 اقدام کرده است و برای قراردادهای باقی مانده مثل هایماs7 ، طرح تبدیل با یک خودروی دنا پلاس معمولی و یک خودروی دنا پلاس توربو دستی با موعد تحویل یک و دو ماهه آن هم با شرایط بسیار مبهم پیشنهاد داده است.

در این راستا ایران خودرو اطلاع رسانی درستی انجام نمی‌دهد. مثلاً در اوایل مهرماه 99 ایرانخودرو اعلام کرد که این خودرو را تحویل خوهد داد و تا آخر سال در صورت تأمین قطعات، حدود 20 هزار دستگاه تولید خواهد شد. اما اخیراً در خبرگزاری ها و برخی نمایندگی‌های این شرکت اعلام شد که تولید هایما متوقف شده است و مردم به صورت اجباری باید طرح تبدیل فوق را قبول کنند. با توجه به عدم اطلاع رسانی درست، دارندگان حواله‌های گفته شده بلاتکلیف و سردرگم هستند و کسی هم جوابگوی آنها نیست».

انتهای پیام /

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن