اقتصادی

فارس من|تسهیلات جدید برای تولیدکنندگان طلبکار از دولت/ممنوعیت اقدام بانکی برای توقف تولید

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ – ۰۱:۰۳ فارس من|تسهیلات جدید برای تولیدکنندگان طلبکار از دولت/ممنوعیت اقدام بانکی برای توقف تولید

هفتاد و هشتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با موضوع نحوه حمایت از واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی برگزار شد.

فارس من|تسهیلات جدید برای تولیدکنندگان طلبکار از دولت/ممنوعیت اقدام بانکی برای توقف تولید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه هایی با عنوان «اعطای سریع وام اشتغال به جوانان ضروری است» و «درخواست کمک تسهیلاتی به کسب و کارهای نوین» خواستار پیگیری این موضوعات شدند.

در این خصوص میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به رویه اشتباهی که برخی موسسات و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان دارند، گفت: متاسفانه برخی دستگاه ها که طرف حساب تولیدکنندگان هستند، پس از انجام تعهدات تولیدکننده، پرداخت ها را ماه ها به تاخیر می اندازند و از آن سو واحد تولیدی که مطالبات خود را دریافت نکرده از سوی بانکها و دستگاه های پول ستان برای تسویه بدهی خود تحت فشار قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی که واحد تولیدی به هر روشی توانسته تولید خود را حفظ کند، باید با تصویب مصوبات حمایتی مانند مصوبه تهاتر بدهی، از واحدهای تولیدی حمایت همه جانبه صورت گیرد.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: در صورت تصویب نهایی این مصوبه، بانک یا دستگاه پول ستان اجازه ندارد اقدامی حقوقی یا اجرایی علیه واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاه های دولتی یا نهادهای عمومی انجام دهد و یا محدودیت هایی علیه واحد اعمال کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن