اقتصادی

فارس من| آغاز تحویل تیوولی های مشتریان رامک خودرو

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۷ فارس من| آغاز تحویل تیوولی های مشتریان رامک خودرو

شرکت رامک خودرو از آغاز ایفای تعهدات خود و تحویل خودروهای تیوولی به مشتریان این مجموعه خبرداد.

فارس من| آغاز تحویل تیوولی های مشتریان رامک خودرو

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت رامک خودرو، پس از دو سال و نیم تکاپو و پیگیری جدی با عنایت مرجع قضایی و همکاری دولت اولین بخش از خودروهای تیوولی مشتریان این شرکت روز سه شنبه مورخ 21/05/99 در سازمان مرکزی این شرکت در جاده مخصوص، با حضور مالکین این خودروها، تحویل آنها گردید.

به گفته روابط عمومی این مجموعه، پارت اول این خودروها از گمرک ترخیص شده است و طی روزهای آتی و پارت‌های بعدی به طور مداوم ترخیص و خودروهای مذکور درسازمان مرکزی شرکت رامک خودرو تحویل مشتریان گرامی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رامک خودرو از تاخیر و فرسایش ناخواسته فراهم شده از آحاد مشتریان این شرکت پوزش طلبید و اعلام داشت در روزهای آتی مابقی خودروهای دپو شده در گمرک را ترخیص و به ترتیب اولویت ثبت نام تحت نظارت نماینده مرجع قضایی و سازمانهای نظارتی، تحویل مشتریان گرامی و صبور این شرکت، خواهند نمود.

وی گفت: با برنامه ریزی موثری که در گروه صنعتی رامک خودرو فراهم شده است تمامی خودرو های باقی مانده در گمرک ترخیص خواهد شد.

به گزارش فارس، مخاطبان خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت سوژه سرگردانی چندین هزار پیش خریدار تیوولی رامک خودرو خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن