اجتماعی

فارس من| ایرادات سؤالات آزمون رزیدنتی با دقت بررسی می‌شود

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۰ فارس من| ایرادات سؤالات آزمون رزیدنتی با دقت بررسی می‌شود

رئیس سازمان سنجش پزشکی کشور گفت: اعضای هیأت بورد سوالات مورد اعتراض آزمون رزیدنتی را دقیق و موشکافانه بررسی می‌کنند.

فارس من| ایرادات سؤالات آزمون رزیدنتی با دقت بررسی می‌شود

سعید هاشمی نظری رئیس سازمان سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درخصوص سوژه ثبت شده توسط مخاطبان با عنوان «درخواست بررسی دقیق و حساس ایرادات سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت» در سامانه فارس من اظهار داشت: برای بررسی تمام آزمون‌های وزارت بهداشت پروتکل وجود دارد و این پروتکل در دفترچه هر آزمون ثبت شده است.

وی افزود: پس از آزمون و جمع آوری پاسخنامه‌ها کلید اولیه بر روی سایت قرار می‌گیرد، پس از این مرحله براساس مهلت قانونی ثبت شده در دفترچه که عموما 72 ساعت تعیین شده، داوطلبان می‌توانند ایرادات و اعتراضات خود به سوالات آزمون را در سایت سنجش پزشکی ثبت کنند.

رئیس سازمان سنجش پزشکی افزود: پس از ثبت اعتراضات و پایان مهلت قانونی، همه سوالات به همراه اعتراضات به دبیرخانه‌های مربوطه ارسال می‌شود، و اعضای هیأت بورد سوالات مورد اعتراض را دقیق و موشکافانه بررسی می‌کنند، در پایان فرایند برخی اعتراضات وارد و برخی اعتراضات وارد نیست. پس از این مرحله نیز پاسخنامه اصلاحی بر روی سایت قرار می‌گیرد و بر اساس پاسخنامه اصلاحی آزمون تایید می‌شود.

هاشمی نظری در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر اعتراضات به آزمون رزیدنتی در چه وضعیتی قرار دارد گفت: در حال حاضر فرایند بررسی اعتراضات وارد شده به سوالات رزیدنتی درحال بررسی است و ظرف امروز یا فردا بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن