اجتماعی

فارس من| برگزاری 3 پودمان برای مهارت‌آموزان ماده 28/ پایان 2 پودمان تا 15 شهریور

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۶:۱۳ فارس من| برگزاری 3 پودمان برای مهارت‌آموزان ماده 28/ پایان 2 پودمان تا 15 شهریور

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دروس تخصصی طی 3 پودمان برای 10 هزار و 961 مهارت‌آموز برگزار می‌شود، گفت: مهارت‌آموزان باید پودمان اول و دوم را تا 15 شهریور بگذرانند.

فارس من| برگزاری 3 پودمان برای مهارت‌آموزان ماده 28/ پایان 2 پودمان تا 15 شهریور

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص گلایه برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» مبنی بر «درخواست تجدید نظر در محتوای آموزشی مهارت آموزان ماده ۲۸» و «لزوم تعویق زمان برگزاری آزمون پودمان دوم مهارت‌آموزان سال 98» اظهار کرد: 98 درصد مهارت آموزان در پودمان اول قبول شدند؛ البته از بین 10 هزار نفر، 322 نفر هم به آزمون نرسیدند که یا به سامانه وصل نشدند و یا اینکه دسترسی نداشتند.

وی با بیان اینکه محتوای پودمان توسط اساتید خبره آماده شده است، ادامه داد: ما از آموزش کم نمی‌گذاریم و این دوره یک دوره با اهمیت است.

خنیفر اضافه کرد: معلم فرهیخته‌ای می‌خواهیم که دروس روشی مثل روش تدریس، روش ارزشیابی، روش تکنولوژی آموزشی، روان‌شناسی تربیتی و تعلیم و تربیت اسلامی را یاد گرفته باشد؛ نمی‌توانیم کسی که فیزیک محض خوانده است بدون فنون تدریس، ارزشیابی آموزشی و آشنایی با تکنولوژی مهارت‌های کنترل کلاس، به مدرسه بفرستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: منابع معرفی شده تخصصی هستند و مهارت آموزان فکر می‌کردند که در راستای درس‌های خودشان است.

وی با بیان اینکه دروس تخصصی طی 3 پودمان برای 10 هزار و 961 مهارت‌آموز برگزار می‌شود، افزود: مهارت‌آموزان باید پودمان اول و دوم را تا 15 شهریور بگذرانند و یک پودمان سوم می‌ماند که اعلام کردیم آذری و دی با امتحان جامع برگزار شود.

خنیفر درباره مهارت آموزانی که نمره آزمون پودمان‌ها را نیاوردند و یا اینکه نتوانستند در آزمون شرکت کنند، گفت: تا دو دوره دیگر امتحان برگزار می‌کنیم و نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن