اجتماعی

فارس من| حقوق معلمان خرید خدمات استاندارد ‌شد/ آخرین وضعیت پرداخت حقوق

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ – ۱۹:۴۵ فارس من| حقوق معلمان خرید خدمات استاندارد ‌شد/ آخرین وضعیت پرداخت حقوق

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از استاندارد شدن حقوق معلمان خرید خدمات خبر داد.

فارس من| حقوق معلمان خرید خدمات استاندارد ‌شد/ آخرین وضعیت پرداخت حقوق

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره دغدغه‌های معلمان خرید خدمات از دریافتی کم و عدم پرداخت همان میزان، اظهار کرد: تخصیص حقوق معلمان خرید خدمات را از سازمان برنامه و بودجه دریافت کردیم و در حال صدور به خزانه است تا نقدینگی آن تأمین و پرداخت شود؛ به محض دریافت اعتبار، پرداخت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه حقوق معلمان خرید خدمات استاندارد شده است، گفت: حداقل حقوقی که قانون کار تعیین کرده است برای آنها منظور می‌شود و مانند کارمندان دیگر پس کسر کسورات قانونی پرداخت می‌شود.

الهیار ترکمن با بیان اینکه 13 هزار معلم خرید خدمات در کشور فعالیت می‌کنند، افزود: طلب معلم خرید خدمات در مجموع 300 میلیارد تومان است که همانطور که عنوان کردم تحصیص آن را دریافت کردیم.

به گزارش فارس، برخی مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای با عنوان «مشکلات معلمان خریدخدمات آموزشی نودوسه به بعد را حل کنید» خواستار پیگیری بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن