اقتصادی

فارس من| دستور وزیر صمت برای جمع بندی راهکارهای ساماندهی بازار خودرو تا پایان هفته

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۴ فارس من| دستور وزیر صمت برای جمع بندی راهکارهای ساماندهی بازار خودرو تا پایان هفته

در جلسه امروز کمیته خودرو به منظور بررسی شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد، وزیر صنعت دستور داد راهکارهای ساماندهی بازار خودرو تا پایان هفته جمع بندی شود.

فارس من| دستور وزیر صمت برای جمع بندی راهکارهای ساماندهی بازار خودرو تا پایان هفته

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «نظارت بر بازار خودرو و جلوگیری از افزایش قیمت» خواستار مدیریت بازار خودرو و کنترل قیمت ها شده بودند.

در این خصوص، جلسه کمیته خودرو صبح امروز 12 مهرماه با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین وزارتخانه، مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی و جمعی از اعضای هیأت رئیسه انجمن قطعه‌سازان خودرو برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا پایان هفته جاری، در فضای کارشناسی و با بهره‌ گیری از ظرفیت تخصصی همه صاحب‌نظران این حوزه به ویژه مجلس شورای اسلامی و تشکل‌ها، پیشنهاد نهایی جمع بندی و ارائه شود.

مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و برخی از مدیران شرکت‌های قطعه‌سازی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود این شرکت‌ها، مسائل و مشکلات مربوطه را ارائه کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن