اجتماعی

فارس من| مصوبات ستاد کرونا به خوبی اجرا نمی‌شود

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ – ۱۲:۳۱ فارس من| مصوبات ستاد کرونا به خوبی اجرا نمی‌شود

نماینده مجلس از نحوه اجرای مصوبات ستاد کرونا انتقاد کرد.

فارس من| مصوبات ستاد کرونا به خوبی اجرا نمی‌شود

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس ، درخصوص سوژه ثب شده مخاطبان با عنوان « لزوم تغییرات در کمیته علمی ستاد کرونا» گفت: این ویروس با آنکه همه کشور را درگیر خود کرده است اما به نظر می‌رسد آنچه مورد انتظار از دولت برای مدیریت اقدامات علیه کرونا بوده محقق نشده است؛ چرا که سیاست‌های انقباضی و انبساطی امروز در برخورد با کرونا باعث شده تا به مرز خطر برسیم.

وی افزود:‌اگر وضعیت مقابله با کرونا با شرایط فعلی ادامه پیدا کند در آینده مشکلات بیشتری دامن‌گیر کشور خواهد شد و امکان دارد که آمار مبتلایان و فوتی‌ها به صورت تصاعدی بالا رود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست‌هایی که در ستاد ملی مقابله با کرونا در مرکز کشور و یا در ستادهای استانی و شهرستانی مصوب می‌شود بایستی به درستی اجرا شود. ولی به نظر می‌رسد صورتجلسات خوب است ولی در عمل آنچه مصوب می‌شود اجرایی نمی‌شود.

وی با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت طب سنتی در کشور گفت: متأسفانه نگاهی قدیمی بین صاحبان علوم پزشکی جدید و مدرن با طب قدیم وجود داشته است به گونه‌ای که برخی‌ها طب سنتی را نفی مطلق می‌کنند و برخی‌‌ها آن را بینابین قبول دارند که باید این نگاه سرجمع در کشور و به ویژه در وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس اصلاح شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توان صددرصد طب سنتی را در درمان‌ بیماری‌ها تأیید کرد و یا صددرصد آن را رد کنیم ولی اینکه اصلاً به طب سنتی میدانی داده نشود از اشتباهات خسارات‌بار کشور است و با مطالبات و دیدگاه‌هایی که مقام معظم رهبری در سنوات گذشته به آن اشاره کرده‌‌اند تباین و تغایر دارد و به همین جهت به نظر می‌رسد بایستی یک آشتی بین طب سنتی و مدرن ایجاد شود.

نظری در پایان گفت: در مجلس یازدهم داریم که به طب سنتی در کمیسیون بهداشت به درستی توجه شده و آشتی لازم بین این طب و طب مدرن برقرار شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن