اجتماعی

فارس من| پیگیری روند اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان زندان‌ها

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ – ۰۶:۱۸ فارس من| پیگیری روند اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان زندان‌ها

در دیدار حضوری رئیس سازمان زندان‌ها با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مراتب سپاسگزاری از بابت صدور دستور اجرای قانون تسری از طرف جامعه زندانبان کشور به وی ابلاغ و روند اجرایی شدن قانون مذکور مورد پیگیری واقع شد.

فارس من| پیگیری روند اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان زندان‌ها

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در دیدار حضوری محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مراتب سپاسگزاری از بابت صدور دستور اجرای قانون تسری از طرف جامعه زندانبان کشور به وی ابلاغ و روند اجرایی شدن قانون مذکور مورد پیگیری واقع شد.

پیرو پیگیری‌های سازمان زندان‌ها جهت اجرای قانون تسری که به مدت ۸ سال به تعویق افتاده بود، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ مکاتبه ریاست سازمان زندان‌ها، دستور اجرای این قانون و پیش بینی آن در بودجه سال ۱۴۰۰ را صادر کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه طی دستوری عنوان کرد: نظر به اهمیت مأموریت سازمان زندان‌ها و صعوبت کار کارکنان سازمان، موافقت می‌شود. در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اقدام شود.

مخاطبان خبرگزاری فارس با ایجاد پویش‌هایی با عنوان «تقاضای اجرای قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها هستیم» و «پیگیر اجرای قانون تسری سازمان زندان‌ها باشید» در سامانه فارس من، اجرا شدن این قانون که در سال 91 به تصویب نمایندگان مجلس و تأیید شورای نگهبان رسیده بود، را مطالبه کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن