ورزشی

فخری: فقط خدا می‌داند المپیک برگزار می‌شود یا نه/ دعوتنامه توکیو 2020 در حال ارسال به کشورهای مختلف است

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 14:08 منتشر شده در مورخ: 1399/11/24 شناسه خبر: 1707312 عزم IOC برای برگزاری مسابقات جدیست فخری: فقط خدا می‌داند المپیک برگزار می‌شود یا نه/ دعوتنامه توکیو 2020 در حال ارسال به کشورهای مختلف است فخری: فقط خدا می‌داند المپیک برگزار می‌شود یا نه/ دعوتنامه توکیو 2020 در حال ارسال به کشورهای مختلف است رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: فقط خدا می‌داند که المپیک برگزار می‌شود یا نه، اما عزم IOC برای انجام این رویداد جدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در مورد اینکه تکلیف برگزاری رقابت‌های المپیک توکیو چه می‌شود اظهار داشت: فقط خدا می‌داند که برگزار می‌شود یا نه، اما اتفاقات چند هفته اخیر نشان از عزم جدی مسؤولان IOC و ژاپنی برای برگزاری این رویداد دارد.

وی ادامه داد: به هر حال کرونا و اتفاقاتی که در این یکسال رخ داده شوخی نیست و یک نسل از ورزشکاران که پا به سن گذاشته‌اند با برگزاری المپیک ممکن است نابود شوند.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی عنوان کرد: سال گذشته بود که کمیته ملی المپیک اعلام کرد تا اردیبهشت ماه برای برگزار شدن یا نشدن المپیک صبر می‌کند و بعد از آن تصمیم می‌گیرد اما در همان هفته دوم فروردین با توجه به فشاری که رسانه‌ها آوردند کمیته بین‌المللی اعلام کرد که برگزار نمی‌شود امسال هم همین اتفاقات در حال رخ دادن بود اما IOC ایستاد و گفت که برگزار می‌شود.

فخری در مورد اینکه آیا این درست است که IOC به شدت موافق برگزاری است و ژاپنی‌ها مخالفند گفت: بله، این موضوع وجود دارد متأسفانه ژاپن در دو ماه گذشته شیب زیاد تعداد مبتلایان به کرونا را داشته و مقاومتی از سوی مردم ژاپن وجود دارد که برگزار نشود اما دولت ژاپن در حال متقاعد کردن آنها است که برگزاری این رویداد هیچ خطری برای مردم نخواهد داشت و ورزشکاران کاملا قرنطینه خواهند شد و بازی‌ها هم با حداقل تماشاگران انجام می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا مشخص است که چه زمانی تصمیم‌گیری می‌شود که بازی‌ها برگزار شود یا خیر،‌ تصریح کرد: فعلا چیزی مشخص نیست اما کلیه مسابقات کسب سهمیه برنامه‌ریزی شده و دعوتنامه آن هم در حال ارسال به کشورهای مختلف است.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی عنوان کرد:‌ ما در 11 رشته 52 سهمیه را کسب کردیم و در 4 رشته دیگر هم تلاش می‌کنیم که سهمیه بگیریم قرار است وزنه‌برداری، قایقرانی و تنیس روی میز هم به مسابقات کسب سهمیه اعزام شوند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1707312 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال تور کیش بلیط هواپیما بازار آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن