ورزشی

فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 17:04 منتشر شده در مورخ: 1400/02/21 شناسه خبر: 1733157 فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند روسای فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی در نشست مشترک ضمن تاکید بر توسعه و حمایت از بخش استعدادیابی اقدام به امضای تفام نامه همکاری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست مشترک مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حسین بابویی رئیس فدراسیون های ورزش های دانش آموزی به منظور امضای تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون امروز برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی فدراسیون ورزش های دانش آموزی برگزار شد، طرفین بر حمایت از بخش استعدادیابی در رشته های تحت پوشش تاکید و در راستای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری کردند.

بابویی: نجات غریق و غواصی از ظرفیت های خوبی برای توسعه همگانی برخوردار است

رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی با بیان اینکه این فدراسیون با همکاری ۳۳ هزار نفر معلم ورزش به حدود ١٤.٥ میلون دانش آموز خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: هدف ما در راستای اهداف وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تربیت دانش آموزان است. می خواهیم با حضور در میادین داخلی و بین المللی به تربیت اخلاقی و فرهنگی دانش آموزان کمک بیشتری داشته باشیم. در واقع هدف این است که دانش آموزان با حضور در چنین فضاهایی اجتماعی تر شوند.

وی با تاکید بر اینکه در این مسیر استعدادیابی هم صورت می گیرد از حمایت های مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از فدراسیون ورزش های دانش آموزی و کمک به توسعه ورزش در سطح مدارس و آموزشگاه ها یاد کرد.

بابویی با بیان اینکه در رشته نجات غریق و غواصی ظرفیت های خوبی به منظور توسعه همگانی این رشته وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعامل میان دو فدراسیون کمک می کند تا بستر لازم برای همکاری ها و اقدامات نتیجه بخش تر در توسعه این رشته فراهم شود.

حیدری: می توانیم ۳۳ هزار سفیر نجات غریق در مدارس و آموزشگاه ها داشته باشیم

در ادامه این نشست مهدی حیدری با تقدیر از ریاست فدراسیون ورزش های دانش آموزی بابت میزبانی نشست بر متفاوت بودن ماهیت فدراسیون نجات غریق و غواصی نسبت به دیگر فدراسیون ها تاکید کرد و گفت: فدراسیون ما در سه زمینه نجات غریق، غواصی و آب درمانی فعال است، ارتباط این فدراسیون با افراد در حیطه امنیت و سلامت آنهاست به همین دلیل نیاز است در زمینه پرورش نیروی انسانی هم فعالیت بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت مناسبی که به لحاظ نیروی انسانی در سطح مدارس و آموزشگاه ها وجود دارد، شرایط برای تعامل در زمینه استعدادیابی میان دو فدراسیون به خوبی مهیاست.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی آمار مربوط به نیروهای انسانی فعال در سطح آموزشگاه ها را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در راستای همکاری میان دو فدراسیون و طبق این آمار می توانیم ۳۳ هزار نفر به عنوان «سفیر ناجی غریق» به جمعیت فعال در این زمینه اضافه کنیم که این خود به کاهش آمار مغروقین کمک می کند.

حیدری با تاکید بر اهمیت ظرفیت هایی که وزارت آموزش و پرورش در زمینه غواصی در سواحل شمالی و جنوبی کشور دارد، می توانیم آموزش غواصی برای معلمان و مدرسان را در برنامه داشته باشیم. تعامل با فدراسیون ورزش های دانش آموزی می تواند در رسیدن به این هدف کمک حال باشد.

وی فعالیت فدراسیون نجات غریق در زمینه آب درمانی را هم یاد آور شد و اینکه با توجه به شرایط کاری معلمان و مدرسان، در این زمینه هم تعامل دو فدراسیون می تواند به نتایج مثمرثمری ختم شود.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید مجدد بر لزوم کاهش مغروقین و اهمیت به فعالیت ناجیان در این زمینه، ابراز امیدواری کرد که با امضای تفاهم نامه موردنظر بتوان گام های اساسی در این زمینه برداشت.

در پایان این نشست مهدی حیدری و حسین بابویی تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون نجات غریق و غواصی را به صورت رسمی امضا کردند.

فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1733157 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن