اقتصادی

فراخوان 1.79 میلیون خودروی هوندا در سراسر جهان

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ – ۲۰:۱۵ فراخوان 1.79 میلیون خودروی هوندا در سراسر جهان

شرکت خودروسازی هوندای ژاپن شب گذشته اعلام کرد که به خاطر وجود نقص سنگین 1.79 میلیون دستگاه از خودروهای خود در سراسر جهان به نمایندگی‌ها فرا خواهد خواند.

فراخوان 1.79 میلیون خودروی هوندا در سراسر جهان

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی هوندای ژاپن اعلام کرد: با توجه به اخبار موجود در رابطه با آتش گرفتن تعدادی از خودروهای تولیدی این شرکت، 1.79 میلیون دستگاه از آنها را به نمایندگی‌ها فرا می‌خواند. 1.4 میلیون دستگاه از خودروهایی که فرا خوانده خواهند شد، مربوط به بازار آمریکاست. 268 هزار دستگاه از حوزه‌هایی که قرار است به نمایندگی‌های هوندا بروند، مدل‌ 2002 تا 2006 هونداCRV است.

هوندا اعلام کرده؛ وجود نقص فنی در یکی از کلیدهای شیشه بالابر باعث چند مورد آتش‌سوزی در این خودروها شده است.

این شرکت برای برطرف کردن این نقص فنی پیشتردر سال 2012 هم فراخوان داده بود، اما حالا مشخص شده رطوبت هم می‌تواند به آتش گرفتن این خودروها کمک کند. از طرف دیگر 735 هزار خودرو هوندا آکورد مدل‌های 2018 تا 2020 و آکوردهای هیبریدی مدل‌های 2019 تا 2020 برای به روزرسانی نرم‌افزار کنترل بدنه باید به نمایندگی‌ها فرا خوانده شوند.

وجود نقص فنی در این نرم‌افزار به عملکرد بد قطعات الکترونیکی با صدور هشدارهای مختلف از سوی رایانه خودرو منجر می‌شود. از طرف دیگر خودروهای هوندا سیویک هیبریدی مدل 2012، هوندای سیتی مدل‌های 2007 تا 2014 و مدل هوندا آکورا مدل‌های 2013 تا 2015 هم باید برای تعمیر سیستم جلوبندی، به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن