سیاسی

فردا؛ نشست کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۳ فردا؛ نشست کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در رسیدگی به موضوع قرارداد ویلموتس به این قرارداد محدود نمی‌مانیم و رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال در کمیسیون نود مجلس یازدهم ادامه خواهد یافت.

فردا؛ نشست کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس

سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: پیرو شکایات واصله به کمیسیون اصل نود درباره قرارداد فدراسیون فوتبال کشورمان با ویلموتس مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران فردا دوشنبه 3 شهریور 99 این موضوع در کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: به همین منظور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با مسؤولان فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیح درباره قرارداد ویلموتس در جلسه فردای کمیته فرهنگی کمیسیون اصل نود حاضر خواهند شد.

وی افزود: ما در ماجرای رسیدگی به قرارداد ویلموتس به این یک مورد بسنده نخواهیم کرد و قرارداد ویلموتس درواقع آغازی برای رسیدگی به قراردادهای مشابه قرارداد ویلموتس در فدراسیون فوتبال خواهد بود.

موسوی خاطرنشان کرد: در کمیسیون اصل نود در دوره یازدهم مجلس رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال را ادامه خواهد داد و آنچه که در مجلس نهم در ماجرای فساد در فوتبال شروع شد و مورد رسیدگی قرار گرفت در مجلس یازدهم نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن