سیاسی

فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ – ۱۸:۲۳ فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: در روزهای اخیر شاهد هدایت سرمایه‌های مردم به سمت تولید بودیم که لازم است مسوولان با حمایت‌های جدی و ارائه تسهیلات به تداوم این حرکت و توسعه آن کمک کنند.

فرهنگی: مسؤولان از هدایت سرمایه مردم به سمت تولید حمایت کنند

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در روزهای اخیر شاهد هدایت سرمایه‌های مردم به بخش تولید بوده‌ایم و این مسأله در این روزها محسوس بوده است.

وی افزود: حال که این حرکت از سوی مردم آغاز شده، لازم است تا مسؤولان هم با حمایت‌ها و ارائه تسهیلات به مردم و سرمایه‌گذاران موجب توسعه بیشتر این حرکت و تداوم آن شوند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: فعالیت اقتصادی مثبت زمانی است که نقدینگی و سرمایه‌ها به سمت تولید هدایت شوند و ما شاهد توسعه در این بخش باشیم.

فرهنگی خاطرنشان کرد: تداوم این حرکت و توسعه در حوزه فعالیت شهرک‌های صنعتی کمک شایانی به بخش تولید، اقتصاد و اشتغال کشور می‌کند و درواقع با به راه افتادن این بخش چند مشکل دیگر ما در حوزه اقتصادی همچون بیکاری و… مرتفع می‌شود.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر ما شاهد سرمایه گذاری مردم در بورس هستیم که این نیز درواقع هدایت سرمایه‌ها از بازارهای کاذب به سمت تولید است و می‌تواند کمک موثری به بخش تولید داشته باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن