اجتماعی

فروشگاه سیار بانوان کارآفرین سرپرست خانوار آغاز به کار کرد

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۰ فروشگاه سیار بانوان کارآفرین سرپرست خانوار آغاز به کار کرد

فروشگاه سیار بانوان کارآفرین سرپرست خانوار در مرکز تهران آغاز به کار کرد.

فروشگاه سیار بانوان کارآفرین سرپرست خانوار آغاز به کار کرد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از اولین فروشگاه سیار بانوان کارآفرین سرپرست خانواده به میزبانی اداره امور بانوان معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه 11در فضای باز مجموعه تالار وحدت با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در حاشیه آئین رونمایی از کسب‌وکار سیار بانوان کارآفرین سرپرست خانواده از حمایت همه‌جانبه از جامعه طراح مد و لباس و زنان سرپرست خانواده در مسیر ثبت و اجرای ایده‌های خلاق آن‌ها خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، تبعات و آسیب‌های وارده از سمت بیماری کرونا به صنایع کوچک و بزرگ، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بنا دارد تا از این‌پس در مسیر اجرای طرح‌ها و ایده‌های نو جامعه طراح که دارای توجیه اقتصادی نیز هستند؛ گام بردارد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به حمایت همه‌جانبه از جامعه طراح مد و لباس در مسیر ثبت و اجرای ایده‌های خلاق آن‌ها گفت: پس از بررسی روند اجرا و بسته به میزان استقبال مخاطبان از این طرح، بنا داریم که پس از رایزنی‌های موردنیاز، امکان این شیوه از عرضه و فروش محصولات را در نقاط مختلف کشور فراهم کنیم.

شفاپور در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در مسیر همکاری با این بخش‌های خصوصی بتوانیم به اجرای هر چه‌بهتر ایده‌های هنرمندان طراح برای تولید کمک کرده و بستر مناسب برای اتصال جامعه طراح و تولیدکننده فراهم شود.

در ادامه المیرا نوری مبدع و مجری طرح فروشگاه سیار زنان کارآفرین و سرپرست خانواده با بیان اینکه همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های من، همراه ساختن بانوان بد سرپرست یا بی‌سرپرست با جریان مد و لباس بود گفت:خوشبختانه طی هفت سال فعالیت مستمر در این عرصه، موفق شده‌ایم تا اندازه زیادی، این افراد را با عرصه مد و لباس همراه کرده و بنا داریم این طرح را نیز با همراهی حداکثری این جمع پیش‌بریم.

مجری طرح فروشگاه سیار زنان کارآفرین و سرپرست خانواده با اشاره به راه اندازی کمپین‌های خیرخواهانه برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه عنوان کرد: از آنجاکه قیمت تمام‌شده محصولات در مزون‌ها به‌شدت بالا بوده و نمی‌تواند محدوده وسیعی از بانوان جامعه را مخاطب خود قرار دهد، تلاش می‌کنیم در این طرح با رویکرد استانداردسازی قیمت‌ها، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و حداقل قیمت عرضه کنیم.

بر اساس این گزارش درطرح فروشگاه سیار بانوان کارآفرین سرپرست خانوار قرار است 3 اتومبیل به شکل سیار در سطح شهر تهران مستقر شوند و ضمن ثبت سفارش افراد، لباس سفارش داده شده را با ارسال رایگان در اختیار مشتریان قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن