سیاسی

فروش نفت نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۶ فروش نفت نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند

نماینده سلماس در مجلس گفت:‌ فروش نفت در بورس نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند.

فروش نفت نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را یکی از انقلابی ترین، کارآمدترین، مومن ترین مجالس پس از انقلاب معرفی کردند و دو مسئله معیشت و فرهنگ را برای مجلس اولویت برشمردند.

وی ادامه داد: فروش نفت در بورس نشان داد که دولت می خواهد از این طریق ارتزاق کند، مناطق ویژه اقتصادی نیز در کشور رو به تعطیلی است که باید در جهت احیای آن ها مخصوصا منطقه ویژه اقتصادی سلماس هرچه سریع تر اقدام کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا وظیفه مجلس مبارزه با فساد سازمان یافته در کشور است ضمن تشکر از قوه قضائیه می خواهیم به صراحت گزارش دیوان محاسبات در خصوص ارز 4200 تومانی را تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: همچنین باید با مسئولانی که در زمینه فعالیت سلطان ها نقش داشته اند به عنوان مفسد فی الارض برخورد شود که در این زمینه مسئولان سابق بانک مرکزی در به وجود آمدن سلطان های سکه و خودرو نقش داشتند.

رضازاده ادامه داد: در سازمان خصوصی سازی اموال دولتی به تاراج رفته و این قضیه ادامه دارد و بایستی مجلس انقلابی جلوی این مسئله را بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن