سیاسی

فشار رانت و توزیع ناعادلانه نهاده های دامی بر کشاورزان

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۴ فشار رانت و توزیع ناعادلانه نهاده های دامی بر کشاورزان

نماینده مردم تربت جام در مجلس گفت: با کمبود شدید نهاده‌های دامی مواجه هستیم چرا که توزیع آنها ناعادلانه و مبتنی بر رانت است به همین دلیل کشاورزان به شدت تحت فشار هستند.

فشار رانت و توزیع ناعادلانه نهاده های دامی بر کشاورزان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان ضمن تشکر از رئیس مجلس و هیأت رئیسه برای سفر به مناطق مختلفی از کشور در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: بازتاب این سفرها مثبت است اما درخواست می‌کنم کمیته‌ای نیز برای پیگیری نتیجه این سفرها و رفع مشکلاتی که به مجلس منتقل شده است، ایجاد شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: در مجلس باید بحران‌های عمده کشور را شناسایی کنیم چرا که چند ابرچالش مهم همچون مسئله معیشت، کنترل قیمت‌ها، وضعیت بازار ارز و خودرو و بیماری کرونا وجود دارد و وقت صحن مجلس باید به صورت یک یا دو هفته به بررسی این موضوع اختصاص داده شود.

وی افزود: ما در استان خراسان با کمبود شدید نهاده‌های دامی مواجه هستیم چرا که توزیع آنها ناعادلانه و مبتنی بر رانت است به همین دلیل کشاورزان به شدت تحت فشار هستند.

رحیمی جهان آبادی یادآور شد: مناطق حوزه انتخابیه‌ام کوهستانی و سردسیر است و این در حالی است که مردم در تأمین گاز مایع با مشکلات جدی مواجه هستند گرچه از وزیر نفت برای گازرسانی گسترده در مناطق روستایی تشکر می‌کنم اما هنوزدر مناطقی از حوزه‌ انتخابیه‌ام که گازرسانی نشده یا افتتاح نشده است با کمبود شدید مواجه هستیم.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن