سیاسی

فعالیت‌های تشکیلاتی آیت الله یزدی در جامعه مدرسین الگوی روشنی برای تشکل‌های سیاسی است

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۳ فعالیت‌های تشکیلاتی آیت الله یزدی در جامعه مدرسین الگوی روشنی برای تشکل‌های سیاسی است

جامعه جوانان متحد اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت ارتحال آیت الله یزدی تاکید کرد: فعالیتهای تشکیلاتی، اسلامی ایشان در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم الگوی بسیار روشن و دقیق برای تشکل‌های اسلامی سیاسی کشور است.

فعالیت‌های تشکیلاتی آیت الله یزدی در جامعه مدرسین الگوی روشنی برای تشکل‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس، جامعه جوانان متحد اسلامی در اطلاعیه‌ای رحلت آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

در این اطلاعیه امده است: ارتحال تاسف انگیز فقیه مجاهد و بصیر، ولایتمدار راسخ و یار و یاور دیرین امامین انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله یزدی موجب تاثر و تألم جامعه ارزشی، انقلابی و دوستار ایران اسلامی گردید.

فقیهی که در عرصه های مختلف و در صحنه های گوناگون با همه وجود و مخلصانه درکنار امام خمینی رحمه‌الله و مقام معظم رهبری مدظله مجاهدت کرد.

تلاش و کوشش مرحوم آیت الله یزدی چه در مناسب حاکمیتی همانند قوه قضایه، مجلس شورای اسلامی ،مجلس خبرگان و شورای نگهبان و چه در مراکز علمی همانند حوزه و جامعه مدرسین اثربخش و فراموش ناشدنی است.

فعالیتهای تشکیلاتی، اسلامی ایشان در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم الگوی بسیار روشن و دقیق برای تشکل‌های اسلامی سیاسی کشور است که آگاهانه و بدون نگاه مادی به قدرت در راستای نشر اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) بوده است.

جامعه جوانان متحد اسلامی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله یزدی(قدس سره) را به محضر مبارک حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن عالم جلیل القدر غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را مسئلت دارد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن