اجتماعی

فعالیت ۹ خط تندرو اتوبوسرانی تهران به صورت شبانه روزی

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۴ فعالیت ۹ خط تندرو اتوبوسرانی تهران به صورت شبانه روزی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۹ خط تندروی اتوبوسرانی در پایتخت به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

فعالیت ۹ خط تندرو اتوبوسرانی تهران به صورت شبانه روزی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمود ترفع درباره فعالیت شبانه‌روزی اتوبوس‌های پایتخت اظهار داشت: تهران از محدود شهرهای دنیاست که ناوگان اتوبوسرانی آن بدون یک دقیقه تعطیلی به صورت 24 ساعته فعال است و اتوبوس‌های تهران در تمام ساعات شبانه‌روز به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه 9 خط تندرو که شمال، جنوب و همچنین غرب و شرق و مرکز تهران را به هم پیوند می‌دهند در شب نیز فعال هستند، افزود: ساعت فعالیت خطوط 9 گانه شبانه تهران، از 10 شب آغاز می‌شود و تا 5 بامداد روز بعد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حداقل 128 دستگاه اتوبوس در شبکه 164 کیلومتری خطوط شبانه تهران نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کنند، اظهار کرد: این خطوط، مبادی ورودی شهر همچون پایانه غرب، پایانه شرق، پایانه جنوب و راه آهن را به هم متصل می‌کنند و علاوه بر شهروندان، به مسافرانی که وارد تهران می‌شوند یا قصد خروج از این شهر را دارند نیز خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه هدف ما از راه‌اندازی خطوط شبانه و فعالیت ناوگان در 9 خط، ایجاد آرامش و امنیت بیشتر برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای استمرار فعالیت شبانه ناوگان اتوبوسرانی هزینه قابل توجهی را تقبل کرده و این خدمت، در واقع یارانه مضاعفی است که برای آرامش خیال و امنیت خاطر شهروندان می‌پردازیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن