ورزشی

فغانی: بخواهند، فصل بعد هم قضاوت می کنم/ تحریم ها نباشد همین فردا می توان قرارداد تجهیزات VAR را بست

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 02:45 منتشر شده در مورخ: 1400/05/04 شناسه خبر: 1754306 نمی‌توان قول داد که از چه زمان VAR وارد لیگ برتر می‌شود فغانی: بخواهند، فصل بعد هم قضاوت می کنم/ تحریم ها نباشد همین فردا می توان قرارداد تجهیزات VAR را بست فغانی: بخواهند، فصل بعد هم قضاوت می کنم/ تحریم ها نباشد همین فردا می توان قرارداد تجهیزات VAR را بست داور بین المللی فوتبال ایران گفت: تحریم ها نباشد، همین فردا می توان قرارداد تجهیزات VAR را بست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فغانی که بازی سایپا و آلومینیوم را در هفته بیست و نهم لیگ برتر سوت زد، در خصوص شرایط حضور VAR در فوتبال کشورمان اظهار داشت: در جایگاهی نیستم که بتوانم در خصوص عملکرد آن کارگروه صحبت کنم ولی 3 جلسه خیلی خوب داشتیم و هفته آینده نیز جلسه انتهایی داریم که شرایط را نهایی کنیم. با توجه به شرایط کنونی نمی‌توان قول داد که از چه زمان VAR وارد لیگ برتر می‌شود.

اگر مشکلاتی در خصوص واردات سیستم و بستن قرارداد نباشد، می‌توان همین فردا با شرکت آلمانی قرارداد بست و کار عملی شود اما به خاطر تحریم‌ها کمی دست و بال ما بسته است. وی در خصوص اینکه آیا فصل آینده با فدراسیون همکاری خواهد داشت، گفت:‌ اگر فرصت این چنین پیش بیاید و به من نیاز داشته باشند، من هستم. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1754306 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن