اقتصادی

قائم مقام طرح جامع مالیاتی منصوب شد

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۳ قائم مقام طرح جامع مالیاتی منصوب شد

با حکم رئیس کل سازمان امور مالیاتی، معاون حقوقی و فنی این سازمان به عنوان قائم مقام در امور طرح جامع مالیاتی منصوب شد.

قائم مقام طرح جامع مالیاتی منصوب شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با حکم امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی، محمود علیزاده معاون حقوقی و فنی سازمان مالیاتی با حفظ سمت سازمان قائم مقام طرح جامع مالیاتی شد.

در این حکم آمده است: ‌نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت سازمانی، به عنوان قائم مقام اینجانب در برنامه "طراحی و استقرار نظام مالیاتی هوشمند ( اجرای کامل طرح جامع مالیاتی) منصوب می‌گردید. با توجه به این که برنامه مذکور کلیه ارکان سازمان از جمله ساختار، فرآیند، نیروی انسانی و فناوری را شامل می شود، به موجب این حکم، به جنابعالی مأموریت داده می شود تا مسئولیت برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت تمامی طرح ها و پروژه هایی که در موفقیت این برنامه نقش دارند را در چارچوب هدف گذاری و راهبردهای تعیین شده با هماهنگی اینجانب و با تکیه جدی بر توانمندی های داخلی از جمله نیروهای متخصص و دلسوز سازمان به انجام رسانید.

با توجه به اینکه سیاست کلان طراحی و استقرار نظام مالیاتی هوشمند از مهم‌ترین برنامه های این سازمان است و در این رویکرد بهره گیری از ظرفیت های اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و دسترسی به ریز داده ها و اطلاعات متقن و واقعی بسیار حائز اهمیت می باشد، بنابراین به کار گیری ساز و کارهای نوین و به روز در این حوزه می بایست به طور جدی در دستور کار قرار گیرد. لازم به ذکر است گزارش عملکرد این حکم می بایست به صورت ماهیانه به اینجانب ارائه گردد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن